Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis domæne?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Oct 08
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Jeg har i den seneste tid gået og arbejdet lidt med en ide, om en ny fodboldside. En ny fodboldside, som klart vil adskille sig fra de andre, da jeg har planer om en række anderledes features. Men problemet er, at jeg meget gerne lige vil prøve at starte op i det små, så ville høre, om der er nogen der ved, om det er muligt at få et gratis domæne - måske bare på prøvetid?

Problemmet er nemlig at jeg ikke er helt sikker på ideen, samt at jeg ikke er over 18. Men nogen der kender nogle sider? Har selv søgt lidt på google, men ikke fundet det store...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:59

Hvis du ik har råd til at smide 50 kr + xxx kr i webhotel efter dit projekt så er det sku ik det værd...

Tænk på at du starter op og i mellemtiden er der andre der køber dit domæne og så koster det for alvor kassen hvis du vil overtage det!!!

Tilmeldt 12. Oct 08
Skrevet kl. 15:02

Jo rigtigt nok. Men har læst flere steder at man skal være over 18 år, men må da lige have snakket med mine forældre så. Men findes der muligheder for at starte gratis op?

Tilmeldt 5. May 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:04

Hej Beigarth

Tror desværre du er nød til at bruge lidt penge på det.

de her er billige 1go.dk og one.com er os udemærket. vil max koste dig en 300 for et år inkl. oprettelse osv.

Du kan os tage kontakt til nogle små firmaer som hoster sider og lave en aftale med du viser deres banner på dit site.

men så skal du nok overbevise dem om at du kan få lidt besøgende på sitet.

NICKLAS

Tilmeldt 12. Oct 08
Skrevet kl. 15:06

OK. Tak for de hurtige svar

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 15:15

Hvis du ikke har råd til det - så tilbyder jeg dig gerne et job hvor du kan tjene 400 kr. Så kan du evt. få dem som et webhotel hos one.com i stedet Smile

Tilmeldt 12. Oct 08
Skrevet kl. 17:22

Hehe. Tror ikke at de 400 kroner er problemet Stick out tongue

Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:21
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:34

Hej Beigarth,

Hvis du gerne vil starte med at prøve kræfter med et gratis domæne, kan du få et såkaldt .TK. Så vidt jeg husker (mange år siden jeg selv har haft et), er det eneste bare at man får en pop-up fra deres side af, når man klikker sig ind.

Jeg vil dog anbefale, som de andre også siger, at du køber dig et rigtig .DK domæne og webhotel, kan sagtens gøres for under under 500,- kr. Så kan du jo evt. få dine forældre til at bestille det, hvis der skulle være nogle problemer.

.TK domænet kan findes her

All the best

Kasper Andreassen 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 442
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 16:45

Beigarth:
Men problemet er, at jeg meget gerne lige vil prøve at starte op i det små, så ville høre, om der er nogen der ved, om det er muligt at få et gratis domæne - måske bare på prøvetid?

Du kan få 1 GB gratis webhotel hos Domaindirect.dk og det fungerer bare perfekt.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)