Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seriøs mentor søges til konsulent forretning

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Aug 05
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg driver i dag min egen afdeling i en vækstorienteret virksomhed.
 
Jeg skal indrømme, at jeg er meget grøn i det at drive en forretning.
 
Derfor søger ejg en seriøs mentor, som kan vejlede og rådgive mig med at udvide min forretning.
 
Min forretning beskæftiger sig med konsulentydelser samt salg af IT løsninger til fortrinvis mellemstore virksomheder.
 
Jeg har i dag en god kundekreds, som bare godt kunne være større...
 
Jeg savner sparring samt råd og vejledning.
 
Giv mig gerne opgaver, og evaluer mig gerne.
 
Ser frem til at høre fra jer.
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

 
Hvis jeg læser dit indlæg korrekt, så har du en afdeling i en større vækstorienteret virksomhed, hvorfor ikke spørge dig for i denne virksomhed? Hvis de er vækstorienteret burde de alt andet end lige - være mere end interesserede i at give dig den backup du har brug for, samtidigt med at de også kender din virksomhed - men jeg kan selvfølgelig have misfortolket dit indlæg.
 
Kan du ikke prøve at definerer hvad dit samarbejde med denne virksomhed består i?
 
 
Med venlig hilsen
 
Lars C
Tilmeldt 25. Aug 05
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Vores virksomhed består af 2 afdelinger.
 
Min kollegas afdeling har virkelig fart på... Han har været selvstændig de sidste 15 år, og jeg har da også lært en del af ham.
Jeg blev kastet ud i at være "selvstændig" i min afdeling for ca. 2 år siden, da min afdelings chef døde.
 
Min kollega forventer nogen gange mere af mig, end jeg synes at jeg er i stand til at give...
At min kollega har været selvstændig så længe, har ikke nødvendigvis gjort ham til en bedre chef / sparringspartner.
Jeg føler heller ikke, at min kollega kan finde ud af at være en mentor - Han er selvlært, og kan ikke rigtig forklare, hvorfor han har haft succes, eller hvad jeg skal prøve, for at opnå det samme...
 
Jeg savner en rådføre mig med; en som kan stille mig nogle opgaver osv...
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
 
Jeg tror jeg forstår det du søger efter.
 
Med en baggrund som iværksætter i 7 år (primært indenfor IT) og uddannet indenfor økonomi og strategi tilbyder jeg da min assistance. Har 5 års erfaring med undervisning. Det jeg forestiller mig er at lytte til din situation, forventninger samt mål og udfra dette fastlægge en strategi og handslinsplan med løbende follow-up.
 
Har tidligere været rådgiver for IT-successer.
 
VH
Henrik Rose
36414649/22218821
 
 
 
 
Tilmeldt 25. Aug 05
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

Du rammer plet...
 
Hvordan kommer vi i gang?
Fra Århus
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thomas

Jeg bidrager også gerne med råd og vejledning.

Jeg er ansvarlig for Nordicmind's danske aktiviteter. Du kan læse mere om os på www.nordicmind.com.

Jeg kunne endog muligvis være interesseret i noget partnerskab/reselling.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)