Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør søger nye indtægtskilder

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Godaften folkens.

Da jeg kastede mig ud i iværksætteriet var det med stor optismisme om indtjening.
Optimismen er der stadigvæk, men realismen slår ind Big Smile 

Jeg søger derfor diverse opgaver som kan holde mig kørende, og betale mine udgifter.

Jeg er som sagt programmør, og er stærkest i ASP.NET , C# og MSSQL + diverse andre databaser.
Jeg er okay i PHP. Er ikke verdens hurtigste da jeg har glemt en del, og bruger php.net som opslagsværk. Men jeg får arbejdet gjort og levere en god løsning.

Jeg er en pessimist programmør. Jeg ser altid "fejl", og sørger så vidt muligt for at dække systemet ind så det ikke bare brager ned i tide og utide.

Jeg er ikke specielt dygtig til design, men jeg klarer mig da ok. Så hvis du skal have designet en super smuk hjemmeside, er jeg nok ikke manden til jobbet. Jeg må bare indse at jeg er mere logisk, end kreativ.

Derudover er jeg virkeligt skarp til fejlfinding i systemer. Det er nok her jeg er bedst. 

Jeg har erfaring fra flere store danske sites. Community. Salg. osv.

Hvis du har en eller anden opgave du skal have hjælp med, have løst, udviklet osv. skal du være velkommen til at kontakte mig. Jeg giver dig et godt tilbud på opgaven, og hjælper dig til at få en løsning som du ønsker.

Smid mig en privat besked gennem amino hvis du er interesseret.

God dag, og god arbejdslyst.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Jan 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gang i et hjemmeside projekt og søger en partner i virksomheden. Vi søger en programmør til at udvikle samt designe vores hjemmeside, partnerskabet er ikke kun på et par måneder, men vi søger på længere sigt. Vi tilbyder 9.000 kr. og 10% andel i virksomheden.

kontakt mig gerne:

Joachim_ratm@hotmail.com

Mvh.

Joachim Majgaard

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)