VPS/vserver eller leje af dedikeret server. Windows 2003 eller 2008 server eller web edition med mulighed for SQL Server 2005/2008 web edition. Helst 2 GB ram, men minimum 1 GB. 30 GB disk. Fuld remote administration. Daglig backup. Kontrolpanel til opsætning af mail, ftp osv. Ikke nødvendigvis Plesk. 10 GB trafik/md. Effektivt serverbaseret spamfilter. Mulighed for overvågning.
SKAL være fysisk placeret i Danmark.
Min smertegrænse er umiddelbart 6-800 kr., men jeg ved også godt at danske servere desværre er en del dyrere end tilsvarende i diverse nabolande, så lad mig høre..
Jeg kan levere dig en virtuel server i vores VMware ESX miljø med Windows 2008 web edition (via vores Microsoft SPLA aftale) og den mængde ram og diskplads du finder nødvendig. Daglig backup af hele den virtuelle server er standard på alle vore vmware-løsninger
Det er naturligvis muligt at få en skræddersyet løsning som du ønsker den, ligesom vi også kan levere dig en dedikeret server (DELL eller HP) der opfylder de krav og ønsker du har.
Tror vi kan matche det pris niveau du er ude efter.(næsten) Alle servers er fysisk placeret i Danmark. Du er velkommen til at sende mig en mail om priser og evt. en kørende demo.