Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MH-Automation Robot for industrien

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

MH-Automation ApS er blevet forhandler af Universal robots som laver robotter for industrien.

Opgaven er at få mulige kunder i min område (VestJylland) til at interesserer sig for nye måder at løse håndteringsopgaver hvor der idag står en person og laver det samme dag efter dag.

Jeg har sendt 260 breve ud til maskinfabrikker hvor jeg indbød til demo dag og mulighed for selv at prøve hvor nemt robotten programmeres.

Det som er unik ved robotten er, at man blot viser den hvad den skal gøre derefter gemmer det, herefter kører robotten, som regel kan robotten programmeres og idriftsættes indenfor 3 timer.

Jeg lagde vægt på disse muligheder og ligeledes oplyste jeg hvad en standard løsning ville koste (160.000 kr) inkl. alt.

Men jeg havde ringe succes med demo dagen der kom kun tre frimaer, da disse firmaer havde se den og forstået hvor let det var og hvor hurtigt robotten kunne omstilles til opgaverne, var det meget positiv og jeg forventer salg indenfor 2 mdr. på minimum en robot.Smile

Så min situation er at jeg har en robot som virkelig har potentiale men kan ikke nå ud til kunderne, så hvordan skal jeg gribe det an ?.

I kan se robotten i drift på min hjemmeside www.mh-automation.dk klik på film

MH-Automation

Nupark 51

7500 Holstebro

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus,

Tillykke med dit nye produkt og forhandling.

Der skal meget mere end salgsbreve til for at slå igennem i Danmark idag. I langt de fleste tilfælde når dit salgsbrev ikke engang en beslutningstager i virksomheden, men ryger direkte i skraldespanden. Mit bud er, at måske 30-35 af dine breve er nået ind på beslutningstagers skrivebord - og her er flere røget direkte i skraldespanden da han/hun læste de første 2 linier.

Du skal gribe tingene anderledes an. Ring præcis de samme kunder op, bed om at tale med beslutningstageren, fortæl hvad du har på hjerte og bed om lov til at sende en pdf-fil på mail med yderligere info. 2 dage efter ringer du op igen og beder om et møde eller aftaler at kunden kan komme ned på en præsentation af robotten.

Sådan skal du nok komme igennem med dit budskab!

Med venlig hilsen

Flemming

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)