Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lav Quiz til mig

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kollegaer

    Jeg skal bruge tilbud på et projekt jeg er igang med. Så hvorfor ikke søge her som det første!
 
Meget kort og godt skal jeg bruge en Quiz og en hjemmesiden. Hjemmesiden skal sælge Quizzen med blandandet kortbetaling. Og Quizzen skal være integreret i hjemmesiden (måske).
 
Projektet skal sælges som Quiz/e.learning program og til spørgsmålene skal der kunne tilføjes billeder/vidioklip/lyd/animationer.
 
Om quizzen skal være meget visuel som fx. nogle af de quizzer jubii til tider har. Eller om de skal være "standard" ved jeg ikke endnu. Men uanset vil jeg meget gerne skabe kontakten til Jer, således, at i kan få en mere detaljeret beskrivelse og derved komme med ideer / forslag.
 
Skriv en lille mail til opstarteren @ mail . dk (fjern mellemrum) med evt erfaring inden for quiz/e-learning. Så kommer jeg med en større beskrivelse!
 
Firmaer/personer der tidligere erfaringer/produkter liggende vil blive fortrækket, da jeg gerne vil have en "erfaren" mand. så slipper vi for alle begynder fejlene og bygge alt op fra bunden.
 
MVh Firecheif
Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Eller måske i har link´s til sider der kan løfte sådane en opgave!
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)