Det er jeg glad for, at du spørger om ![]() Først og fremmest er iBarter simplere på flere punkter. Jeg vil dog fremhæve, at vi opererer ikke med nogen kunstig valuta, som der skal indbetales til og som man også delvist skal betale af. For det andet er medlemmerne i iBarter garanteret et mersalg. Systemet er altid i balance, da der hverken kan hæves eller indsættes på medlemsvirksomhedernes konti, ligesom iBarter ikke trækker penge fra kontiene i forbindelse med gebyrer. Dette sikrer at enhver krone, der er købt for i systemet, kommer tilbage i form af mersalg. Sidst vil jeg påpege, at iBarter er markant billigere både på tilmeldingsgebyr, abonnement og transaktionsgebyr. ...og så selvfølgelig en meget bedre service og hjælp med at finde købere/sælgere for medlemsvirksomhederne ![]() Håber det hjalp ![]() |
Hvis man nu er medlem af absi, så er oprettelse m.v. ikke så interessant :)
Men du skriver at I garantere mersalg, det vil jeg forstå sådan, at hvis man bliver medlem, så kan man være sikker på at sælge til et af medlemmerne, men hvis I har en der sælger rejser til rummet, så kan I vel ikke garantere noget? :)
Og sidst.. Skal alt betales med jeres valuta? eller kan man sælge 30% via jer og 70% med alm. danske kroner?