Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt barterhandelsnetværk

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle,

Så er det endelig min tur til at være iværksætter

Jeg har sammen med en partner startet barterhandelsnetværket iBarter. Til dem der ikke kender princippet bag barterhandel kan jeg sige, at det bygger på byttehandler, hvor medlemsvirksomheder betaler for andres varer eller ydelser med deres egne varer eller ydelser - uden nogen kontant betaling. Dette giver en hel række af fordele udover nye kunder og mersalg. Der kan læses mere om konceptet og fordelene samt tilmeldes på http://www.ibarter.dk.

Ris, ros og tilmeldinger modtages gerne

mvh

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 16:13
Det ser interessant ud!

Hvad mon aminoprisen er?

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 16:23
god ide.. men hvorfor lister i ikke alle jeres kunder ? det var det første jeg kiggede efter hvem kan jeg bytte med...

det har jo en del af gøre med hvad man står og skal bruge...

Tilmeldt 25. Jul 06
Skrevet kl. 16:33
Anders>

Prisen kan ikke blive meget bedre, da der pt. spares indmeldelsesgebyret

Peter>

Mht. til listningen af kunder, så er vi lidt i tvivl om medlemmerne skal være offentligt tilgængelige eller kun for medlemmer, selvom jeg er klar over din pointe. Det bliver dog først ved lanceringen af selve systemet den 1. september, at det bliver tilgængeligt.

Hvis der er noget specielt du efterspørger, så skal du jo bare hive fat i mig, så skal jeg nok sørge for, at en sådan virksomhed kommer med i systemet

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 18:18
Hmm.. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg syntes det virker ret trist at man skal betale så mange penge for at være medlem af det ?..

Man kunne jo i realiteten bare finde kunder at bytte med i et hvert andet netværk.. Det er bare at spørge om de er med på at bytte istedet for at aftale en pris..

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 18:32
Det ser fint ud og ligeså spændende som alle andre sider der handler om det.

Men hvis man ikke kan se en liste over de virkosmheder der er med eller et antal, så er det svært at se om man overhoved kan tjene de penge hjem igen.

Ikke at små 2000 kroner er meget for at teste, men det er da alt sammen penge, hvis man skal prøve 100 netværk.

Men ellers spændende...

Tilmeldt 25. Jul 06
Skrevet kl. 08:34
Frænde> Fordelen ved iBarter er, at man ikke behøver at finde en an partner at bytte med, der også har noget man er interesseret i samt samme værdi. Pga. iBarters 2. generations bartersystem handler man i bund og grund som ved almindelige handler. Derved opnår man alle fordelene ved byttehandel uden at skulle bekymre sig om, at virksomheden man sælger til også har en interessant vare eller ydelse man kan modtage, da man får et tilgodehavende i systemet, der kan bruges til at købe af en hvilken som helst medlemvirksomhed på et hvilket som helst tidspunkt. Desuden er vi jo brokere, så hvis et medlem synes, at der mangler en type virksomhed i systemet, så skaffer vi det

Bacardil> Forhåndstilmeldte virksomheder vil kunne se alle medlemmerne inden de endeligt tilmelder sig, så der er ingen risiko for ikke at vide, hvad man går ind til

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 07:21
Hejsa!

Jeg har tidligere spurgt til det her med barter-systemer og kan god se fidusen i at man sikkert finder nogle kunder man ellers ikke ville have fundet...

Men at det både koster et abonnement samt transaktionsgebyr synes jeg gør at fidusen mister lidt af glansen..
Og når det er 3% både ved køb og salg.. vil det så sige at både købe rog sælger betaler 3%  ved hver transaktion, så i faktisk trækker 6%?

Nå det var så lige midt ris :-) Her kommer så mit ros!

Ideen med barter systemer synes jeg er rigtig god, og selvom jeg er lidt skeptisk.. så kunne jeg sikkert godt finde på at melde mig ind! *G*
Jeg synes det er en lækker hjemmeside i har fået bygget op. Især farverne kan jeg godt lide

Må man spørge hvor mange medlemmer i er oppe på nu?? Det kunne være lidt interessant at høre :-)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Tilmeldt 25. Jul 06
Skrevet kl. 08:04
Det er rigtigt, at der er transaktionsgebyr på både køber og sælger, så det samlet bliver 6% for handlen. Jeg synes nu stadig, at det er billigt både i forhold til standarden i brnachen og de potentielle fordele

Angående medlemstallet så bliver det først muligt at se umiddelbart inden lanceringen den 1. september. Det betyder også, at alle forhåndstilmeldte kan se det, før de underskriver en endelig medlemsaftale, så der er ikke risiko for at købe katten i sækken. Jeg kan da sige, at vores mål er 80-100 medlemsvirksomheder ved lanceringen, og 250 ved årsskiftet. Angående medlemmer så er vi også interesseret i, at folk fortæller os, hvilke virksomheder der kunne være interessante for dem, så vi kan gå målrettet efter disse.

Tak for rosen og mailen

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 09:35
Hvad får man egentlig hos jer som www.absi.dk ikke tilbyder?

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)