Hej Amino, Jeg har tidligere lagt en tråd ind om at få et tilbud på opbygningen af et website. Min partner og jeg har drøftet de indgående tilbud, og kommet frem til, at vi vil prøve at finde en programmør, der ville være villig til at opbygge sitet, for derimod at modtage en andel af ejerskabet/overskuddet, således at vi ville slippe for en større investering up front. Vi tænker, at det var muligt med en andel af ejerskabet på 10-15%, hvilket for programmøren vil være en investering med begrænset downside risk, og med stort upside potentiale. Procentsatsen kan naturligvis forhandles.
Vi ser helst, at programmøren er bosiddende i Københavns området, således at møder og andet vil være lettere, da min partner og jeg begge bor i København.
Uden at røbe for meget af forrretningshemmelighederne, så skal hjemmesiden være noget ligende et datingsite, altså med mulighed for at oprette profiler, se andres profiler osv. Brugerne skal dog ikke have mulighed for at komme i kontakt med hinanden med mindre de betaler for den anden brugers kontaktinformationer. Derudover skal brugerne også have mulighed for at rate de andre bruger, lidt ligesom trendsales, hvor brugerne kan give en tilbagemelding om man har været tilfreds med den handlende partner. Det vil sige, at sitet i hovedtræk skal kunne administrere følgende:
Det skal understeges, at virksomhedsidéen absolut ikke er et datingsite, hvilket blot er blevet brugt som eksempel for at fremme forståelsen.
Vi håber at denne beskrivelse har skabt interesse, og ser frem til at høre yderligere fra jer. Vi forestiller os, at I behøver yderligere information omkring konceptet for at kunne træffe en beslutning om dette er noget I vil køre videre med, især når jeres "betaling" er afhængig af virksomhedens fremtidige overskud. Hvorfor vi forestiller os, at I kunne starte med at melde tilbage om dette kunne fange interessen, og da ville det være muligt at sætte et møde, hvor I ville kunne få yderligere information.
Mvh dmz |
jeg har for et stykke tid siden udviklet noget der minder meget om det du søger, du kan få lov at købe det billigt da jeg har alt for travlt til selv at søsætte det, smid mig en mail på thoma@aboutweb.dk hvis du er intresseret