Hej aminoer Vi er i vores håndværksvirksomhed ved at omlægge vores aktiver og skulle derfor i dag have begyndt registreringen af al vores materiel. Vi havde derfor bestilt et lokalt firma til at levere 4.000 metalskilte som skulle bruges til dette. I dag, hvor skiltene skulle have været leveret, modtog vi så en mail med besked om at de desværre ikke kunne producere skiltene til den aftalte pris. Nu står vi så uden skilte og med banken der presser på for at få omlægningen gennemført. Jeg håber derfor at der er en amino med en kontakt der måske kunne klare jobbet for os. Det vi skal bruge er en lille metalplade med vores logo på samt felter med plads til indgravering af tal. Hvis nogen derude har en kontakt som vi måske kan bruge ville det virkeligt redde min dag. Med venlig hilsen Steffen Pedersen |
I bør klart overveje et stregkodeløsning, hvor i selv printer skiltene ud, evt laminerer dem og placererdem i en holder. Udover stregkoden kunne der sagtens også være et tekstnavn og hvis i laver skiltene i standard format, f.eks. visitkort bliver det let/billigt at skaffe både holdere og laminerings maskine/plast. Der kan sagtens også printes i farver.
Denne løsning tror jeg vil være billigst på lang sigt og give mange flere muligheder end ren navngivning.