Så kontakt mig og få et godt tilbud. Jeg er interesseret i at få nogle nye iværksættere ind i folden, som jeg kan starte nogle gode samarbejder med! Kig evt først en tur forbi min hjemmeside på www.hpkristensen.dk og se hvad du synes. Kh Hanne |
Produktfotografering m.m.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
|
Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.
Ved bestillinger på 1-10 billeder er prisen 500 pr. stk. Men er det større ordrer det drejer sig om, dvs. hvis man måske har en kollektion på 50-100 smykker eller mere, så plejer jeg at lave nogle gode tilbud. Ellers kan det jo hurtigt blive dyrt hvis man har en ny kollektion hvert 1/2 år der skal foreviges. ;-) Hvis du går ind på min hjemmeside www.hpkristensen.dk og kigger under "Reklame" så kan du se eksempler på produktfotos, herunder flest smykker faktisk. Inde i menuen "Reklame" er der en del undermenuer, bl.a. "mode" her kan du se nogle model-fotos med smykker. Desuden er der eksempler under produkt og still-life. Der er også en undermenu der hedder "priser". Du må endelig kontakte mig hvis du ønsker et tilbud, på et specifikt antal produkter. Så kan vi også snakke om hvad det er virksomheden har brug for (Ren produkt fotografering, eller skal det krydres med still-life og mdelfotos). Kh Hanne |
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)