Hmm.. Jeg ved ikke rigtig hvem din virksomhed henvender sig til. Små erhvervsdrivende, mellemstore eller de helt store. Under alle omstændigheder tror jeg du skal forsøge at vælge et navn der består balancen mellem kreativt og utraditionelt - men samtidig genkendeligt, troværdigt og unikt - (Google søgninger skulle jo gerne fører hen til DIN side)
Jeg har forsøgt at sætte lidt sammen. Det er ikke de vise sten jeg kommer med. Brug det evt. som inspiration til at sammensætte noget helt tredje.. Blot hvad der lige faldt mig ind..
Makespot
Det Ny Trykkeri
Platformenes Tryk - Grunden til navnet: Du tilbyder mange forskellige platforme at trykke på.
Display Tryk - Om navnet: Dette dækker godt nok kun over et af dine områder, men Jyske Bank ligger også på Nørrebro og Jyllandsposten dækker hele landet! Så du kan sagtens brande dig ud af dette..
Hvad kommer der flest søgninger på inden for dit område på Google? Jeg gætter på tryk og tryksager ud fra hvad du skriver, men jeg ved ikke noget om det, og det var måske værd at undersøge.
Et navn kunne være "Trygge Tryksager". tryggetryksager.dk er ledig. Søger man på tryk, tryksag, eller tryksager, så indgår søgningen direkte i domænenavnet, og dermed er første spæde SEO skridt allerede taget :-)
Samtidigt ligger navnet godt på tungen, og man kan være tryg ved at bruge dig :-) Dog bør du få lidt feedback på om navnet også opfattes som tryg. F.eks. mener jeg ikke at navnet "Ærlige Bent" signalerer ærlighed, men nærmere det modsatte.
Tryg Tryk (Fordi I er dygtige, og til at stole på) www.trygtryk.dk - ledigt
Tryk Tryk Tryk (Giver association til, at din verden KUN handler om tryksager/ du er devoted til "tryk") (gadget, papir, display - kunne stå som "statement" under loget) www.3xtryk.dk - ledigt
Påtryk (Fordi I trykker på forskellige ting) www.paatryk.dk - ledigt
hold da op - der kommer jo flere og flere gode forslag!
Jeg kan sige så meget at jeg indtil videre er faldet for promotionprint og domænenavnet er bestilt.
Men derfor skal i andre ikke føle jeg snydt, jeg kan stadig nå at skifte mening hvis der kommer noget endnu bedre frem. Men sandie, du er i spidsen her og nu