Jeg har undret mig lidt over om det er korrekt det jeg gør - så håber på lidt gode råd. Jeg har en side, der hedder http://www.ferieboligsiden.dk - heritl har jeg købt en del domæner der alle har relation til sommerhuse og ferieboliger - eks vis.:
Hvordan får jeg nu ovennævnte sider højt placeret på google - jeg håber at søger tyskere eksvis på google.dk på ferienwohnung at så kommer min side højt op qua domænenavnet - men når man laver en redirect er google så fuldstændig ligeglad med denne side - eller hvordan hænger det lige sammen ?
De domæner du har redirected vil ingen effekt have i søgemaskinerne, med mindre de har indgående links og værdien videreføres til dit primære domæne.
Du kan sammenligne en redirect med viderestilling af din telefon - hvis du stiller din telefon videre til mig, så vil den ikke ringe hos dig længere ...
Hvis du vil udnytte dine domænenavne skal du lægge unikt indhold på dem og fjerne de redirects der er. Ellers kan du ikke regne med at Google indekserer domænerne.
Mit formål med disse ekstra sites er udelukkende
at få besøgende over på ferieboligsiden.dk - så i realiteten er de
intet værd som jeg tolker det.
Det er - i essensen - helt korrekt, i din konkrete situation.
Alternativt kan du bruge de forskellige domæner til at sprogversionere... og der er måske også nogle (få?) der kan finde på at tilgå din side direkte via selvindtastet url :-)
/mvh
Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.