Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fokus på produkterne

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Dec 05
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes det  kunne være spændende at flere satte fokus på produkterne og ikke så meget hvad man kan tjene.

Der er mange spændende indlæg i forskellige tråde, og der er mange MLM firmaer, men hvilke produkter....

Jeg arbejder med et nyt produkt - fotohjemmesider - med navnet Photomax. Det starter i DK her ca. 1.august.

Se mere info om dette unikke produkt på www.boisen.myphotomax.com (min hjemmeside).

Flere og flere har digitale billeder, det vokser faktisk helt enormt. Et af fordelene ved dette produkt er at du får 5 GB plads med garanti for livslang opbevaring, og det er gratis at få en konto og opbevare billederne. Det koster først når man bestiller et produkt.

Firmaet bagved er ikke nyt - det hedder Nu Skin / NSE og er noteret på NYSE.

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad I siger til det at det er produkterne der skal drive din virksomhed ( også på MLM )  - efter min mening er MLM ikke så anderledes fra andre forretninger - det er blot en anderledes måde.

Jeg vil da også gerne høre om I synes om ideen - det kræver selvfølgelig at I har læst om produkterne på www.boisen.myphotomax.com, brug lidt tid på at kigge på denne side, det vil du næppe fortryde.

Bortset fra garantien for livslang opbevaring og de 5 GB plads til billeder, så kan du få de fleste ting andre steder. MEN......... Photomax samler det hele og der kommer hele tiden nye ting - bl.a. digitalisering af gamle VHS bånd. Du får en super kvalitet og kan lave forskellige ting med dine billeder.

venlig hilsen

Grethe Boisen

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 15:25
Lyder som et meget anvendeligt produkt. Eneste hindring er, at man hurtigt kan blive utålmodig, når man skal uploade billederne. De digitale billeder fylder let en-to megabytes, og skal man lige uploade 2000 af dem med en hastighed på fx 128kbps (hvilket vel stadig er standard for mange ADSL-kunder), så tager det omkring 40 timer.

Men den slags løser sig dog med tiden, når der engang kommer rigtigt bredbånd til folket.

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 29. Dec 05
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:21
Det er korrekt det tager lang at oploade når filerne er ret store.Jeg plejer at sætte min PC igang mens jeg ser en film eller laver noget andet, så bliver tålmodighedn ikke sat på samme prøve.....

Det er ikke specielt for photomax dette problem, men gælder jo for alle fotowebsider.

Det er jo ikke godt at vide hvornår opload hastigheden bliver bedre.....så indtil da, løser jeg problemet som jeg har beskrevet.

Grethe Boisen

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 17:00
Her kommer min uforbeholdende mening om produktet :)

Jeg må sige at jeg på ingen måde tror på det produkt på længere sigt i DK. Som jeg ser det, så henvender produktet sig (hovedsagligt) til den del af befolkningen, der er forholdsvis nye i den digitale verden. Har gennem det sidste 1½ år haft meget med den målgruppe at gøre i købsituationen/belsutningsprocessen af et digitalkamera. Min helt klare erfaring er, at folk ikke lader hvem som helst "lege" med deres billeder. Og når det kommer til backup stoler de kun på én ting - Dem selv. Dvs. deres egne backup metoder såsom cd''ere og dvd''ere.

Det er min klare holdning, at målgruppen er meget loyale når det kommer til fremkaldese eller digitilasering af deres nuværende billeder. Mange giver gerne en lille skilling mere hvis de er tilfredse med servicen hos deres nuværende forretning. Derudover så får alle købere af eksempelvis HP eller Canon kameraer (og sikkert også andre) gratis software med, hvor de har nøjagtig samme muligheder, som du kan tilbyde dem - bortset fra Movie Magic DVD.

Jeg ser din helt klare fordel i markedsføringsmetoden (network marketing) idet, at du har med en meget skeptisk kundegruppe at gøre - der enten kun stoler på veletablerede brands, egne erfaringer eller folk de kender (enten i første eller andet led). Havde du skulle markedsføre produktet på "traditionel" vis ville min personlige vurdering være at det næsten ikke kan lade sig gøre.

Det ovenståenede er ikke ment som en nedsabling. Ej heller er det et forsøg på at tage modet fra dig. Jeg har i al beskedenhed haft med SÅ mange mennesker at gøre på dette område, at jeg synes du skal høre, hvad det er en for udfordring du står overfor. Måske ved du alt dette i forvejen, måske ikke ;)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)