Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 25. Aug 05
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kører adwords på min hjemmeside og tjener ca 10$ om dagen i gennemsnit på dette.

Jeg har dog 4.000 unikke besøgende om dagen - er der nogen der har ideer til hvordan man optimerer at folk klikker på de bannere fra google? Evt nogen som vil kigge sitet igennem?

Mvh
OilPanic Aka Mads
Fra Horsens
Tilmeldt 5. Aug 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Vil da gerne prøve at kigge, hvis du kommer med en adresse :)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 25. Aug 05
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Mit site hedder www.aviatorsale.com

Grunden til jeg skriver om dette er fordi efter hvad jeg kan læse burde jeg have flere kliks med det antal besøgende.

Mvh
OilPanic
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
For det første kunne du integrere dine adsense annoncer en del bedre.

For det andet er du inde på et område hvor folk ikke bare klikker løs vil jeg tro. Det er jo forholdsvis dyre varer du handler med, og ikke noget spontant man lige går ind og kigger på, som f.eks. en joke side, hvor man let kan blive fristet til at klikke videre på nogle af de andre lignende sider.

har du meget få kliks eller er din CPM der er meget lav?
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :
at dine placeringer ikke er i top, hvis du kigger på mit link vil du se at de placeringer du har valgt er helt gule, hvilket betyder mindre effektivitet.

Den grønne du har er skræmmende i mine øjne og lyser frem at klik mig klik mig, og så undgår folk det simpelthen.

Prøv at får det mere ind som en del af indholdet.
Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, god ide, skift farve på annonce rammen i set up’et så rammens farve passer med resten af designet.

En anden ting, jeg har lige testet siden på min 15,4” bærbare PC, og pga. af at google annoncen er så stor, så skubber designet sig til højre så man skal browse for at kunne logge ind, det giver helt sikkert minusser, jeg ville vælge en mindre google annonce så designet igen passede til en 15” skærm.

Du kunne overveje om der også i bunden af annoncerne skulle være en annonce evt. i en lys grå så den ikke sprang ind i hovedet på en men holdt fokus på annoncen.

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Ved nærmere eftertanke, tror jeg ikke der skal være flere annoncer, der er vist rigeligt pt.
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 8/25/2005 2:26:15 PM Forfatter: Entrepanuer

jeg ville vælge en mindre google annonce så designet igen passede til en 15” skærm.

Lidt off-topic, men man kan ikke designe til en 15" skærm. Man kan designe til en minimusopløsning som jeg mener bør være 800*600 pixels
 
Side 1 ud af 3 (25 indlæg)