Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på gavezone.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Vi kunne godt tænke os at få lidt feedback på vores nye projekt - www.gavezone.dk

Et koncept der går ud på at en given virksomhed kan tilmelde alle sine medarbejdere vores site og uddele point efter fortjeneste, det kunne f.eks. være en salgsafdeling, der har opnået et mål om antal salg eller besparelse på printerpapir osv. osv. Det kunne også være en belønning for overarbejde eller man kan få point ved fødselsdage, jubilæer eller til jul.

Disse point kan man så bytte til gaver - vi har rigtig mange lækre mærkevarer.

Hvad synes I om konceptet/hjemmesiden?

Med venlig hilsen
RENEGADE 

Med venlig hilsen
René Nielsen

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot side og konceptet holder bestemt....

 

Jeg prøvede at logge ind og klikke rundt i varene.

Jeg fandt to ting... der er nogle glas der står til -60 point og hvis man prøve at bestille noget man ikke har point til, kommer der en popup boks hvor der står "du mangler at" men der står ikke hvad man mangler??

(Shoppen er prøvet i firefox)

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback ;)

Andre? 

Med venlig hilsen
René Nielsen

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hep - synes det virker som et rigtig godt koncept. Sitet er også ok, men har kommer alligevel et par forslag:

1. Skriv lidt mere om konceptet på forsiden - hvordan fungerer det som firma, kunde, ansat. Konceptet er nyt, dvs. ikke umiddelbart forståeligt for os, der ikke har arbejdet med det månedsvis ... I har en god ide, men derfor skal I sælge den alligevel. Brug ord som kundetilfredshed, medarbejdertilfredshed, "En gave er en relation styrket" osv. I skal forklare dem der bestemmer, hvad fordelen er for dem. Besvar "What´s in it for me" for dem.

2. Fremhæv prøve-kode og prøve-login mere - overså det næsten. 

3. Mange af jeres produkter er designerprodukter, derfor overrasker det mig, at der ikke kommer et større foto frem, når man klikker på en gave. Stort foto = mere attraktiv gave = flere brugere

4. Gaver, bonus etc er noget positivt, festligt, dejligt - alligevel har jeres klaphat af en webdesigner lavet grundfarven i grå! Det er sgu´ for tumbet. Og en ommer ...

Held og lykke - tror på jer og konceptet.

chr 

Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian!

Mange tak for din feedback - kan især følge dig i at demo-delen skal fremhæves og det bliver den ;) Men også at vi skal have forklaret hvad kunden får ud af vores koncept på en lidt smartere måde.

Med venlig hilsen
RENEGADE 

Med venlig hilsen
René Nielsen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)