Hep - synes det virker som et rigtig godt koncept. Sitet er også ok, men har kommer alligevel et par forslag:
1. Skriv lidt mere om konceptet på forsiden - hvordan fungerer det som firma, kunde, ansat. Konceptet er nyt, dvs. ikke umiddelbart forståeligt for os, der ikke har arbejdet med det månedsvis ... I har en god ide, men derfor skal I sælge den alligevel. Brug ord som kundetilfredshed, medarbejdertilfredshed, "En gave er en relation styrket" osv. I skal forklare dem der bestemmer, hvad fordelen er for dem. Besvar "What´s in it for me" for dem.
2. Fremhæv prøve-kode og prøve-login mere - overså det næsten.
3. Mange af jeres produkter er designerprodukter, derfor overrasker det mig, at der ikke kommer et større foto frem, når man klikker på en gave. Stort foto = mere attraktiv gave = flere brugere
4. Gaver, bonus etc er noget positivt, festligt, dejligt - alligevel har jeres klaphat af en webdesigner lavet grundfarven i grå! Det er sgu´ for tumbet. Og en ommer ...
Held og lykke - tror på jer og konceptet.
chr