Det er en rigtig god pointe at skrive sig bag øret. Aldrig investere mere end hvad man kan tåle at miste. Har man isen i maven og penge, som man ikke ellers aner, hvad man skal bruge til. Jamen så kan man da sagtens prøve at få en daytrader til at "lege" med dem. Man skal bare være klar på det værste - men kan jo kun forvente det bedste Jeg lyder meget negativ, men sådan skal det ikke forståes. Jeg har bare drevet mine egne erfaringer med at lidt negative synspunkter på investringsmarkedet også kan give pæne afkast. Man skal ikke være for risikable dog heller for forsigtig. Men det er helt op til hver enkelte at bedømme sin "investeringstype" Jeg råder dog blot alle til at sætter sig RIGTIG, RIGTIG, RIGTIG godt ind i investeringsmarkedet og daytraderhandlen før man begiver sig ud i det. For det er kun de absolut professionelle og rutinerede som behersker at kunne lave store penge på det. Det ene dag har man inkasseret 500.000 på få minutter. Den næste dag kan de være væk igen.
|
Hej drenge.
Risiko og afkast hænger sammen. Ingen tvivl om det. Igen, jeg vil gerne fremvise bevis for mit afkast. Den seriøse investor der er klar til et møde vil absolut finde mine svar troværdige og oveni købet sove trygt om natten. Det garantere jeg. Er der stadigvæk tvivl, så vil jeg bolt opfordre til et møde.