Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Succesrig daytrader søger partner til etablering af investerings"bank"

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en rigtig god pointe at skrive sig bag øret. Aldrig investere mere end hvad man kan tåle at miste.

Har man isen i maven og penge, som man ikke ellers aner, hvad man skal bruge til. Jamen så kan man da sagtens prøve at få en daytrader til at "lege" med dem. Man skal bare være klar på det værste - men kan jo kun forvente det bedsteSmile

Jeg lyder meget negativ, men sådan skal det ikke forståes. Jeg har bare drevet mine egne erfaringer med at lidt negative synspunkter på investringsmarkedet også kan give pæne afkast. Man skal ikke være for risikable dog heller for forsigtig. Men det er helt op til hver enkelte at bedømme sin "investeringstype"

Jeg råder dog blot alle til at sætter sig RIGTIG, RIGTIG, RIGTIG godt ind i investeringsmarkedet og daytraderhandlen før man begiver sig ud i det. For det er kun de absolut professionelle og rutinerede som behersker at kunne lave store penge på det. Det ene dag har man inkasseret 500.000 på få minutter. Den næste dag kan de være væk igen.

Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 18:29

Hej drenge.

Risiko og afkast hænger sammen. Ingen tvivl om det. Igen, jeg vil gerne fremvise bevis for mit afkast. Den seriøse investor der er klar til et møde vil absolut finde mine svar troværdige og oveni købet sove trygt om natten. Det garantere jeg. Er der stadigvæk tvivl, så vil jeg bolt opfordre til et møde.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Fra  J. Møller Skrevet kl. 09:58

Hej igen..

Jeg er slet ikke i tvivl om dine afkasts. Har selv siddet på en sky og grint af de andre. Men en dag skete det bare. Og vups. 2/3 dele af min daværende kapital var væk. Jeg blev for overmodig. Siden er jeg blevet noget mere forsigtig og råder folk til at tænke sig godt om.

Så vil blot råde folk, som ikke har en disse forstand på sådanne højt spekulative måder, at træde varsomt.

Men jeg drømmer også om en investeringsbank. Har dog slet ikke midler til dette endnu.

Men hvad har du selv i tankerne af investeringsbank? Ved finanstilsynet kræver dokumentation for 20 mio. kr. hvis du vil starte bankvirksomhed og selvfølgelig plus alt det løse. Der skal laves tilladelser i hoved og r..

Men et almindeligt investeringsselskab, hvor et par investorer smider lidt hver til kapitalen, kunne vel også være en start? Dermed kan du jo gå helt uden om finanstilsynet. Så kan man jo altid videreudvikle til bankvirksomhed senereBig Smile

Tilmeldt 20. Aug 07
Skrevet kl. 01:25

Hej jesper.

Nu kender jeg ikke din præcise baggrund som investor. Har du haft det som din fuldtids beskæftigelse eller bare intensiv fritids investor. Jeg har ikke taget så let på min opgave. Når du skriver i nogle af dine kommentare at nogen tjener og taber 500000 eller tilsvarende på en dag, alene her kan jeg sige at min strategi ikke er baseret på den slags afkast og risiko. Jeg har udviklet nogle strategier hvor jeg nøjes gradvis. For man behøver slet ikke risikere så meget hvis man er godt inde i det her. Jeg ved lige præcis hvordan jeg skal gøre for at nå mine  mål.

Med hensyn til investeringsbank er det heller ikke målet at slå dørene op lige efter mødet med en medstifter. Men tag et skridt ad gangen og så fokuser på små mål. Så hvis du sidder med noget i den retning så synes jeg du skal skrive til mig på esmat2878@gmail.com. Bare vi har råstoffet, så venter kapitalen derude.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Fra  J. Møller Skrevet kl. 17:42

Hej,

Hvordan går det med planerne mod investeringsbanken?Big Smile

Fra Hellerup
Tilmeldt 5. Jun 05
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 08:15

Jeg er meget interesseret i dit projekt.

Kontakt mig meget gerne for at vi kan komme videre.

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 12:13

Det virker lidt lyssky på mig. En investeringsbanks vigtigeste våben er tillid, og jeg synes ikke der er noget tillidsskabende i udtalelserne her i tråden. Desuden er det utroværdigt med så mange stavefejl.

Jeg har selv handlet meget, og en person der siger han laver flere hundrede % om året, vil også kende til både at miste og tjene store beløb hver dag. Ellers er der startet på et meget lille niveau, hvorudfra det alligevel er utroværdigt, da du ikke kan starte som daytrader uden et stærkt økonomisk fundament.

Jeg tænker Madoff..

Check de 50 gyldne regler for aktiehandel. Good stuff, and good luck.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Fra  J. Møller Skrevet kl. 14:00

Jeg vil også anbefale at passe rigtig godt på med denne "investeringsherrer". Jeg har skrevet en del med ham, men da tiden stod og jeg gerne ville have et seriøst møde - da hørte man aldrig fra ham igen. Men fortælle om sin succesfulde kunnen, det kunne han.. Uha, uha.. :)

Han har desuden aldrig ville udgive navn og et evt. kontaktnummer og fremstår i mit hoved som typen der gerne vil have mel i munden og samtidigt gerne vil puste hårdt ud. Og det kommer der aldrig noget seriøst ud af. Så pas på jeres penge derude:)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:18

Uden at udtale mig om enkeltpersoner, må jeg da også sige jeg tit sidder og smiler af disse indlæg som tilstadighed dukker op både her og i andre fora. Jeg har selv arbejdet i ca. 20 år med investering/spekulation for nogle af verdens største banker, herunder Chase , som måske nok var den allermest aggresive bank i verden på det tidspunkt.

Der er INGEN lette genveje, over tid går gevinst op og ned. Der er INGEN som bare tjener, der er bare nogen som KUN fortæller når det går godt. Som tommelfingerregel for professionelle investorer kan man sige at hvis du har ret i 6-7 ud af 10 , så er det godt klaret. Samtidig ligger den helt store kunst i at minimere tabene når det ikke går din vej ( istedet for bare at sige "det kommer sku nok igen" ) , og samtidig lade de gode investeringer rulle, og ikke lade sig friste til at tage profit for hurtigt.

Afkast og risiko følges ALTID ad.

Det betyder selvfølgelig ikke at enkelte kan have super dage, uger, måneder eller endda år.

Held og lykke alle sammen.

MVH

Jesper

Tilmeldt 20. Aug 07
Skrevet kl. 13:31

Hej Erik Gravgaard

Du kan skrive til mig på esmat2878@gmail.com.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)