Jeg vil være fræk og sige, at den med nummerpladen er det mindste af det, men at køre uden ansvarsforsikring er direkte manglende respekt for andre mennesker. Føj! My 2 cents |
Jep, tak for informationen!
Jeg vil være fræk og sige, at den med nummerpladen er det mindste af det, men at køre uden ansvarsforsikring er direkte manglende respekt for andre mennesker. Føj! My 2 cents |
Han selv kørte i den tro, at han var dækket af ansvarsforsikring i to uger! ...altså den aftale han indgik med sælgeren omkring omregistreringsperioden fra købsdatoen. Så han ventede blot på det blev mandag (i dag), så han kunne få omregistret bilen. Jeg synes det er frækt af sælgeren, som kunne havde i tanker om, at komme af med bilen. |
LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil
Ovenstående er blot en politisag, men om SKAT er indblandet må han spørge sig frem om, for SKAT bliver vel bare underrettet og kører en sag sideløbende senere, hvis der overhovedet er en skattesag.. mvh
|
Pointen ligger vel i, at det var den forkerte bil der havde en nummerplade på som tilhørte en anden bil.. mvh |
Det var nu mere en kommentar til Carsten omkring manglende respekt ved ikke at have ansvarsforsikring ...for det jo i bund og grund de forkerte nummerplade, som er problemet. |
LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil