Hejsa! :-)
Jeg synes det er flot du er komme så langt som du er :-)
Jeg er generelt enig i det de andre har nævnt :-)
Ang. billederne:
Prøv at lave dem alle lige store. Det vil give meget mere ro på din side og større overskuelighed :-) Du kan evt. ligge en skygge på billederne, så de ikke bliver så "døde" i det.
Ang. farverne så vil jeg da anbefale at du bruger farverne til at skabe noget kontrast på din side.
Udvælg evt. 3 farver der har kontrast til hinanden og brug dem hele vejen igennem. En af farverne vælger du som (evt. bag-)grundfarve, 1 farve til at skabe blikfang og den sidste farve til at markere opdelinger evt. med tynde streger, afmærkninger eller andet. Hvis det bliver for sprælsk kan du vælge blot to farver og den ene kan du evt. vælge at bruge både i lys og mørk nuance. Pas på ikke at få for mange forskellige farver.
Tides
trend inden for web-farver er blå og orange.. Netop fordi de er kontrastfarver :-)
Du kan selv prøve at lege med farver her:
http://wellstyled.com/tools/colorscheme2/index-en.htmlBruger du farvehjulet, så får du i hvert tilfælde nogle farver der passer sammen :-)
Drop den centrerede tekst. Den er forvirrende at læse. Brug hellere en venstrejustering. Jo lettere din tekst er at læse jo flere læser den :-)
Overskriften skal være meget større. Hvad med at få lavet et rigtig
logo? Det skal være sådan at når folk ser dit logo (overskriften) så er de ikke i tvivl om hvor de er og hvem de skal handle ved. Gendkendelsen glæde kan gøre mange ting :-)
Et godt tip kan være at lave bruge både store om små bogstaver i
logoet, så der ikke står
"STEENSBECK-ONLINE" men
"Steensbeck-Online"
Da ordet med de små bogstaver fylder mindre har du mulighed for at bruge endnu større typer og dermed skabe bedre blikfang. Ydermere er det mere læsevenligt.
Skab samhørighed på siden. Angivelserne af hvilke kort i tager imod synes jeg bør ligge sammen med indkøbskurven.
og absolut ikke oppe i venstre hjørne... den plads skal du beholde til "luft"... luft giver sådan en behagelig oplevelse for øjnene og kan være med til at skabe blikfang på de ting der har betydning.. Sammenlign det med nålen i høstakken... den pokkers nål ville være noget lettere at finde hvis den blot var omgivet af luft :-)
Det var vist mine vise ord for denne gang.
Tag det med et gran salt og pluk det ud du synes lyder fornuftigt :-)
held og lykke med dit projekt :-)