Ja som overskriften siger, så hvis i bliver fan af min Firma facebook side, eller følger os på Twitter, så giver jeg igen, ved at blive fan af jer eller følge jer (eller begge dele)
Jeg mener at dette indlæg et godt bud på hvordan man ikke laver social markedsføring.
Havde du bedt folk om at liste deres Facebook side så du kunne blive fan af dem, ville der sikkert have været flere svar og nogle af disse ville nok også være blevet fan af din side.
Hvorfor vil du gerne have mange fans, som er "betalt" for at være fans?
Ingen mudderkastning, kun gode argumenter, please.
Forstår måske ikke helt hvad i har imod at han gør det her?? Hvis der er nogen der har lyst til at være venner med ham på facebook og så han bliver medlem af dem så er det vel deres egen sag. Kan ikke se hvad der er galt i det og hvorfor der er nogen der skal blande sig i deres lyster.
Jeg mener at dette indlæg et godt bud på hvordan man ikke laver social markedsføring.
Havde du bedt folk om at liste deres Facebook side så du kunne blive fan af dem, ville der sikkert have været flere svar og nogle af disse ville nok også være blevet fan af din side.
Hvorfor vil du gerne have mange fans, som er "betalt" for at være fans?
Jeg syntes at bruge ordet "betalt" er meget forkert i denne sammenhængning.
Jeg ber blot folket om at gøre min en tjeneste, som jeg så gengælder ved at gøre netop det samme. På den måde kan det være at vi kan få noget ud af hinanden - På en god måde.
- Jeg er ikke - EKSPERT - på området, men altså - at kalde det her en forkert måde at bruge social markedsføring på, er måske lige og stramme den.. Det kan godt være det ikke er en af de mest brugte, - Men hvem siger det skal være lige efter bogen??? Jeg mener ikke det måske er den rette måde at gøre det på, men den er bestemt ikke forkert.
Det er min holdning.
SEO Cowboy:
Ingen mudderkastning, kun gode argumenter, please.
Bestemt ikke - Men hvor er dine argumenter for at denne metode er - FORKERT - ?
Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM
Det er ikke det at han lægger et indlæg på Amino og opfordrer folk til "fan bytte", det er afgjort hans egen sag.
Grunden til at jeg kommenterer er at Reed i sin signatur skriver at hans firma varetager social media marketing. Jeg kommenterer det han gør i forhold til det han siger han gør.
tjaa. det har du måske lidt ret i.. Men synes bare der efterhånden bliver kritiseret lidt for meget her på amino. Jeg mener bare at man skal lade folk drive deres forretning på den måde de har lyst til.