Hejsa, Er der nogen der kan fortælle mig hvad man kan gøre hvis man har en erhvervskunde, som ikke betaler deres regninger. Vi har: 1) Sendt påmindelse 2) Sendt 1. rykker (min. 10 dage efter påmindelse) 3) Sendt 2. rykker (min. 10 dage efter 1. rykker). Hvad gør man så? Kan man bruge inkasso er erhvervskunder? Erklærer man deres virksomhed for konkurs? Jeg håber at nogen kan hjælpe. VH Anders |
Inkassomuligheder
- At sende dem endnu en rykker hvor du truer med inkasso - Ringe til dem og høre om de har I sinde at betale, eller ej. derefter kan du tage fat i en advokat eller et inkassobureau som kører sagen for dig. typisk bliver inkassoomkostingerne pålagt skyldneren. |
Alt om både i Danmark
Hej igen, Tak for dit svar. Bruger man typisk inkasso til erhvervskunder? VH Anders |
Ja det gør man da. Ring f.eks. til Intrum Justitia og hør dem hvad muligheder der er. Claus |
https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden
Hej Jeg ville ikke vælge intrum justita - de er oftest gladere for at indkassere et "opstartsgebyr" end at gå i dybden med sagerne. Vælg hellere et af de andre firmaer der ikke tager opstartsgebyrer - men kun får penge hvis de får penge hjem på sagen. |
OK. Jeg var faktisk mere interesseret i at vide om man brugte inkasso til erhvervskunder, erklærede dem konkurs eller hvad man gjorde. Men nu kan jeg forstå at man bruger inkasso :-) VH Anders |
Du kan evt tage fat Torben Buuhr fra Advokat firmaet Dahl, han har hjulpet mig mange gange og er rigtig god til at sørge for at dine ting i sagen er iorden i tilfælde af incasso.. vh Brian Knudsen |
|
Nyt projekt: polterabend . Eller prøv teambuilding.dk