Hej alle Ofte er vi på Amino inde på telemarketing, når det er værst! Jeg tænkte at det kunne være spændende at høre om (og lære!) hvordan det er, når det er bedst! Hvordan var din bedste oplevelse af en mødebooking eller et telesalg? Hilsen Anders |
Hvad er din bedste salgsoplevelse?
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Jeg har svært ved at huske en enkelt samtale - jeg har haft mange gode og de kan som regel kendes ved at folk ikke startede med at have paraderne oppe og måske respekterede personen i den anden ende (selvom det lyder latterligt). Ellers var det også altid rart når man ringede ud med info eller gode tilbud hvor kunden kunne se at de faktisk kunne spare penge og i sidste ende takkede de en for at man ringede til dem :) Generelt set har jeg været meget glad for at arbejde med telemarketing... men det kommer det også meget an på hvad man sælger - møder og store it og teleløsninger var faktisk nemmere og sjovere at sælge end f.eks. aviser. mvh. RENEGADE KRAAB CLOTHING // STREETWEAR |
Med venlig hilsen
René Nielsen
Hej, Jeg fik vist ikke formuleret mig helt skarpt. ![]() Hvad er den bedste oplevelse som potentiel kunde i den anden ende af samtalen? Hilsen ANders |
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Hej Anders, For nogle få måneder siden havde jeg behov for at tegne et Telia mobilabonnement. Jeg arbejder med mobilkommunikation, og har derfor indimellem brug for at teste med forskellige udbydere, og jeg manglede altså et SIM-kort fra Telia. Ved et tilfælde ringede en sælger fra Telia ca. en time efter at jeg havde gennemsøgt deres website (jeg var tæt på at føle mig overvåget ![]() Men sælgeren leverede sgu varen! Han var utrolig godt inde i produktet, og jeg havde en rigtig god dialog med ham. Det føltes faktisk som om at han ikke havde andet på programmet den dag, end at tale med mig. Mange telefonsælgere trækker sig hurtigt hvis de fornemmer at det ikke fører til et salg, men denne sælger var yderst tålmodig. De fleste har bare lige lært priserne og 3-5 salgsargumenter udenad, men manden her havde altså brugt lidt tid på at lære produktet at kende. Så det endte selvfølgelig med at han fik ordren ![]() Så to nøgleord: Produktkendskab og tålmodighed. mvh Carsten |
Jeg har en enkelt gang oplevet en telefonsælger der på en humoristisk og ligetil måde fik forklaret på super kort tid hvad det egentlig var det drejede sig om. Dvs. ikke noget med at pakke det ind, men i retning af: "Vi ringer rundt for at se om vi kan lokke nogen til prøve dette blad - du kan prøve det gratis i 3 mrd. men så hænger du også på den hvis du ikke får meldt dig ud igen." Den intro fik mig faktisk til at høre mere om bladet (dog ikke til at hoppe på den), og til at afslutte samtalen med en god oplevelse. Men der er sikkert andre, der ville stå helt af på denne stil - men det virkede rigtig godt på mig. Vi ved jo godt allesammen hvad spillet går ud på, så det var befriende at der bare blev talt lige ud af posen. |
De bedste hilsener/
Best regards
Morten Ove
Partner
Chokoladefabrikken
Klostergade 34, 3. sal
DK-8000 Aarhus C
moa@changepilot.dk
www.changepilot.dk
mobil: +45 31266039
KEEP THE CHANGE!
|
|
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)