Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bookingsystem

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg leder efter et godt, fleksibelt og relativt billigt bookingsystem til fx frisører osv. Der er en del derude synes jeg - Har I nogle erfaringer I vil dele?

På forhånd tak.

Fra Randers C
Tilmeldt 18. Dec 07
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 13:25

Den billigste/nemmeste løsning jeg har hørt om, er ved at bruge f.eks. kalender funktionen i Outlook. Det giver selvfølgeligt ikke integration til internettet osv, men for den almindelige frisørsalon er det fint.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 13:59

Kig på de enkelte frisørers hjemmeside, alternativt kan jeg godt lave det for dig for en rimelig pris

Mogens

Easywebhost

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 14:03

Carsten Suurland:

Den billigste/nemmeste løsning jeg har hørt om, er ved at bruge f.eks. kalender funktionen i Outlook. Det giver selvfølgeligt ikke integration til internettet osv, men for den almindelige frisørsalon er det fint.

Undskyld, men nu er behovene forskellige fra kunde til kunde jo forskelligt. Og hvis man kunne nøjes med det du anbefaler, tror jeg ikke man ville søge herinde.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 14:10

Der findes en del af sådanne scripts på nettet som kan hentes gratis eller købes for et mindre beløb.

Samt har jeg også et jeg lavede til et bil værksted engang, som du kan få en kopi af til billige penge(pm mig hvis du er interesseret).

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 14:44
Fra Randers C
Tilmeldt 18. Dec 07
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 22:40

www.easywebhost.org:
Undskyld, men nu er behovene forskellige fra kunde til kunde jo forskelligt. Og hvis man kunne nøjes med det du anbefaler, tror jeg ikke man ville søge herinde.

Undskyld, men nu bliver der jo ligesom ikke angivet andet end at det skal være et bookingsystem.
Booking kan være et simpelt spørgsmål om at holde styr på hvem der har reserveret hvilken tid.

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 22:47

Hej Nikolaj,

Vi vil sagtens kunne levere SMS delen til systemet, således der kan udsendes påmindelserne på aftalerne, som bliver booket i jeres systemer. Jeg har et par udviklere, som muligvis har en løsning, som kan dække dine behov og ønsker.

Smid mig en mail på sl@inmobile.dk med dine kontaktoplysninger, så lad os tales ved i starten af næste uge.

Ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen
Søren Larsen

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 10:27

Carsten Suurland:

Undskyld, men nu bliver der jo ligesom ikke angivet andet end at det skal være et bookingsystem.
Booking kan være et simpelt spørgsmål om at holde styr på hvem der har reserveret hvilken tid.

Det er det med brikkerne (kunne ikke lade være ;-))

Du drøner lige forbi mit indlæg og svarer i en helt anden retning, du vil ikke erkende at du måske havde sat de forkerte forudsætninger op.

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 11:13

Lad mig først understrege at jeg er med på at du bare beder om et bookingsystem - men hvis det er til salon eller andt med tider, så læs lige lidt mere.

Admind Hair er et booking-system der er målrettet til frisører og andre med salon/klinik: kosmetologer, terapeuter, akupunktører osv. Du booker direkte i kalenderen, hægter det på en kunde og efter behandling betaler kunde i kassen eller med dankort. Og det hele er allerede registreret i dit regnskab!

Så hvis du har en computer med kasseskuffe og bonprinter, har du den bookingsystem OG kundestyring OG kasseapparat OG regnskab OG fuld support for 395,- om måneden.

Relativt billigt er - relativt. Medn du får altså rigtigt meget for pengene her og der er MEGET tid at spare ved at det helle hænger sammen i en enhed.

Men har du kun brug for booking er det selvfølgelig irrelevant...

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)