Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Voldsom fremgang!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

stort tillykke med dette håber du få endnu mere succes , jeg kæmper selv ekstrem hårdt har oplevet en lille fremgang på 40-60% flere besøgene  ifølge http://www.alexa.com/siteinfo/stripdanmark.dk  og et stigende antal kunder er dog ikke helt tilfreds med mit design så jeg har sat en webmaster på opgaven , vil dog altid prøve i en evighed at få succes håber på  højere placering på google og flere kunder Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 17:08

Tillykke. Altid godt.

Jeg var lige inde og kigge din side og du skrev et sted at du også henvendte dig til begyndere. Der var en masse ting jeg ikke kender til ;o). Og som fotograf savner jeg nogle lidt større billeder, for at se hvad det er du sælger. Bare et hint.

Held og lykke fremover.

Mvh. Henrik

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 242
Fra  Unique Play Skrevet kl. 22:46

Hej Alle :)

Omkring facebook: Jeg annoncerer for min hjemmeside derinde på alternative måder, via sider, annoncer med mere. Annoncerne er for mig slet ikke et problem - jeg bruger hverken dildoer eller andet i mine annoncer.

Omkring billeder - mener du inde i produkterne?

Omkring begynder - Vi har forskellige nye ting på lager, som selvfølgelig alle skal have en forklaring, men som giver muligheder for at sammensætte de ting man har behov for til sin leg som man vil have den :)

Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 08:05

Måske er det bare mig som er helt uvidende ;o)

Ja, det er produkterne. Jeg kiggede lidt rundt på nogle tilfældige, og der er mulighed for at klikke på billedet og forstørre. Men det er tilsyneladende det samme billede/størrelse der blot åbner i et nyt vindue. Mange af tingene har jeg aldrig set eller hørt om :-/ Så, hvis man er begynder, må det være svært at finde det rigtige, tænkte jeg. Men jeg har jo ikke kigget alt igennem, så måske jeg bare lige har set de par stykker, som jeg ikke helt kunne gennemskue ;o)

Mvh. Henrik

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 09:13

Hej

Rigtigt godt gået, dejligt at høre når det går godt for de hårdtarbejdende.

Alt held og lykke fremover.

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:14

Skøøøønt og super godt gået! TILLYKKEYesBig Smile

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)