Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

program med styk-liste til ny prisliste til produktionsvirksomhed ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

- Er ved at lave ny komplet prisliste og er i gang med Summarum-Enterprise. Den er egentlig rimelig enkelt at gå igang med.... Men inden jeg går i gang med det hele vil jeg sikre mig :

Jeg har en metalvirksomhed og i forbindelse med den nye prisliste vil jeg gerne have styklister indført. der er ved at komme en del varegrupper. de forskellige undergrupper danner til sidst én samlet vare. dvs. både stål, elektronik, arbejdsløn, plader, montage mv..   Vi er egenproducerende i det meste og vil sikre mig de optimale priser for mit arbejde - så når jeg retter på f.eks. en bestemt type stål, skulle den færdige pris ligeledes rette sig til...Jeg er ikke meget for selv at skulle sætte det hele op i excel selv. det tager for lang tid.

Findes der mon en demoversion på excel eller andre programmer - f.eks. med forud indtastede varenr... Jeg kan ikke betale nogen bondegård for det, for vi er totalt presset pga. såkaldte "finanskrise"

Så håber at der er et par smarte programmer der kan være nemmere end Summarum..

Venlig hilsen

Michael

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 08:02

Håber at der et par muligheder der åbner sig i løbet af fredagen

Venlig hilsen

Michael

Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 11:29

Jeg kender intet til Summarum men læste lige dit indlæg.

Du spørger til forudindtastede vrenumre. Jeg kan ikke forestille mig noget program der har netop de varenumre som du ønsker forudindtastet. Jeg tror du skal forklare lidt mere detaljeret hvad og hvordan du ønsker at anvende programmet. Hvad har du af eksisterende data ? måske de kan overføres til summarum automatisk ?

Så hvis du fortæller lidt mere om status, vil jeg tro at summarum eksperterne dukker op.

God vind.

Fra Køge
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 12:15
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)