- Er ved at lave ny komplet prisliste og er i gang med Summarum-Enterprise. Den er egentlig rimelig enkelt at gå igang med.... Men inden jeg går i gang med det hele vil jeg sikre mig : Jeg har en metalvirksomhed og i forbindelse med den nye prisliste vil jeg gerne have styklister indført. der er ved at komme en del varegrupper. de forskellige undergrupper danner til sidst én samlet vare. dvs. både stål, elektronik, arbejdsløn, plader, montage mv.. Vi er egenproducerende i det meste og vil sikre mig de optimale priser for mit arbejde - så når jeg retter på f.eks. en bestemt type stål, skulle den færdige pris ligeledes rette sig til...Jeg er ikke meget for selv at skulle sætte det hele op i excel selv. det tager for lang tid. Findes der mon en demoversion på excel eller andre programmer - f.eks. med forud indtastede varenr... Jeg kan ikke betale nogen bondegård for det, for vi er totalt presset pga. såkaldte "finanskrise" Så håber at der er et par smarte programmer der kan være nemmere end Summarum..
Venlig hilsen Michael
|
Håber at der et par muligheder der åbner sig i løbet af fredagen
Venlig hilsen
Michael