Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan hjælpe ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Apr 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er en nystartet  forening som hedder Landsorganisationen Børnenes beskyttelse.

Jeg skulle gerne have vores hjemmeside ud på søgemaskinerne.

Men ved ikke hvordan.

Vores hjemmeside er børnenesbeskyttelse.dk eller bornenesbeskyttelse.dk

Håber nogen kan hjælpe.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 12:51

Hej

Er det gratis tip du selv kan lave du leder efter eller er det sparing fra en god søgeoptimeringsekspert?

Der er mange ting man kan gøre, eksempelvis at have mange indgående links, dette kan gøres ved at bytte links/bannere med andre foreinger mm.

Ligesom du også kan tilmelde jeres side til diverse linksider, søg evt. på "tilføj link". Det er dog lidt specielt da i ikke er en virksomhed og de fleste linksider kun har kategorier til diverse virksomheder.

Husk også at lave et link i din amino signatur, ligesom dine børnenesbeskyttelse.dk tekster kan gøres til aktive links ved at markere teksten og trykke på kæden, hvor du kan skrive hjemmesideadressen...

Hvis du googler børnenesbeskyttelse, kan du se hvor godt debatsider som amino ligger.

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 12:59

Her er to-minutters beskrivelsen af, hvad I kan gøre:

1) Bestem jer for, om jeres primæne domæne skal være med o eller ø. Lav en 301 redirect fra det andet domæne til det primære.

2) Find ud af, hvilke søgeord, I gerne vil findes på og sørg for at bruge dem i teksten på siderne.

3) Arbejd på at få nogle fornuftige links til jeres side. Søgemaskinernes søgerobotter bevæger sig rundt på nettet vha. links, så I bliver hurtigere fundet og indekseret, når nogen linker til jer.

4) Hvis I gerne vil gøre det rigtigt fra starten af, så læs lidt om søgemaskineoptimering først. F.eks. Thomas Rosenstands SEO-Lex Light. (En gratis e-bog, som indeholder en hel del viden, I kan nyde godt af).

5) Vend tilbage og spørg på Amino, når der er konkrete spørgsmål.

Tilmeldt 23. Apr 09
Skrevet kl. 13:03

Nogen der kan hjælpe mig med det ?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 13:13

Børnenesbeskyttelse:

Hvis du gerne vil betale dig fra hjælpen, kan du f.eks. oprette et indlæg i "tilbud søges"-kategorien og spørge efter hjælp til søgemaskineoptimering. Så skal du nok blive oversvømmet af tilbud Smile

Tilmeldt 23. Apr 09
Skrevet kl. 13:20

Det har jeg desvære ikke råd til og vi er en nystartet forening så det har vi desvære heller ikke i foreningen.

Men det kunne jo være at der var en der ville hjælp og støtte en god sag her inde fra.

Jeg håber da :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

HVis jeg var jer ville jeg lige klappe hesten med at komme ud i søgemaskinerne. Hvis jeg var jer ville jeg tage det i følgende steps:

1) Installer Google Analytics på sitet så i har styr på hvor folk kommer fra og hvad de søgte på

2) Overvej hvem jeres primære brugergrupper er. Er det voksne i gerne vil have som medlemmer eller børn og unge der søger information?

3) Find ud af hvad i gerne vil have brugergruppen til at gøre på jeres website. Er det at blive medlem, at donere er beløb osv.?

4) Sørg for disse funktionaliteter virker på jeres website

4.5) Sæt "Mål" op i Google analytics så i kan se hvro mange der gennemfører de ønskede handlinger.

5) Lav en søgeordsanalyse med værktøjet https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal , med udgangspunkt i hvad jeres brugergruppe kan finde på at søge efter

6) Sørg for at i har sider der bruger jeres primære søgeord konsistent.  Brug en af de mange gratis SEO guides der er tilgængelige.

7) Læs http://www.jesperjoergensen.dk/seo/2009/t%C3%A6l-til-ti-f%C3%B8r-du-linkbygger/ 

8) Herefter kan du begynde at linkbygge til jeres site for at komme frem på jeres primære søgeord.

Mvh Jesper Jørgensen

PS. Og bestem jer for hvilket domæne i vil bruge. Jeg anbefaler det uden ø.

Tilmeldt 23. Apr 09
Skrevet kl. 17:27

Hej.

Jeg siger tak for de råd Jeg har fået.

Jeg prøver af anden vej at finde en som har lyst til at hjælpe mig.

Da vi skal have siden ud til voksen og unge- børn.

Mange hilsner Bettina

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:41

Børnenesbeskyttelse:

Jeg siger tak for de råd Jeg har fået.

Jeg prøver af anden vej at finde en som har lyst til at hjælpe mig.

Da vi skal have siden ud til voksen og unge- børn.

Hej Bettina

Følgene råd kommer fra hjertet, da jeg har al sympati i verden for jeres sag.

Jeres side henvender sig IKKE til unge og børn i sin nuværende kommunikation, Tekst på forsiden som "I aften, når du går i seng, er der et barn..." er ikke henvendt til børn og unge der leder efter ligesindede eller søger efter information. Hvis i vil ramme denne brugergruppe bør i som minimum have et top-menu punkt der hedder "Børn & Unge", samt meget tydeligt skrive noget i retning "Er du barn eller ung som udsættes for vold eller misbrug så klik her for at læse mere".  Aller bedst er at lave et dedikeret site til børn og unge som er dedikeret til dem.

Når det kommer til kompetent rådgivning om hvordan i bedst kommer ud til jeres målgrupper finder i nok ikke meget bedre steder end Amino, men Aminoer er nok ikke bedre emner til frivilligt foreningsarbejde end alle andre.

Prøv evt. at kontakte Arto, Habbo, GoSuperModel og engodsag.dk og hør om de evt. kan hjælpe. De har fat i jeres målgrupper.

Mvh Jesper

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 21:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Børnenesbeskyttelse:

Hej

Jeg vil gerne hjælpe kvit og frit. Lad os tage en snak mandag.

Send mig dit nummer og email på jesper@proseo.dk så kan vi tage den derfra.

Mvh

Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)