|
Gratis marketing mulighed
|
Kursus i Photoshop, InDesign eller Illustrator - bliv bedre end de andre!
Så er det sidste chance. I dag tirsdag kl. 16 slutter festen. Så hvis du vil med i bogen, skal Anders have besked i dag. Send ham en mail på anders@one2speak.dk Selve teksten skal laves inden onsdag kl. 12, men det skriver han mere om når du kontakter ham. Dbh Martin |
Hej Jeg vil også gerne bidrage Mvh Kasper Witt Friendsconnection.dk |
Hmm... interessant. Hvis du kan bruge flere iværksættere, så skriv mail til galleri@galleri-biblioteket.dk |
Hej Martin, Jeg har sendt et par tips til den adresse som afsendte informationsmailen - info(a)one2speak.dk. Skal jeg istedet sende den til anders(a)one2speak.dk, eller modtager han den alligevel ? mvh Carsten |
Tak Carsten - jeg har modtaget din mail ;-) Bedste hilsner Anders |
Dato: 8/2/2006 11:01:36 AM Forfatter: Anders Gisselmann Tak Carsten - jeg har modtaget din mail ;-) Super - ville bare lige være sikker. Jeg glæder mig meget til at læse bogen, uanset om mine tips kommer med eller ej. Det bliver helt sikkert biblen for danske iværksættere ![]() mvh Carsten |
Tak til jer alle for de mange bidrag, vi kom vist over 100 så det er flot. Vi har lukket ned for flere bidrag, så nu skal vi til at kigge dem igennem. Dbh Martin |
Jeg er interesseret i at bidrage. Navn: Ole Rønberg Email: ole.ronberg@worldpartner.com Mvh. Ole |
Ole Rønberg
CodeLean ApS
web: www.codelean.dk