hejsa - en af mine gode kammerater står som stævneleder for VM i indendørs fridykning i Århus, aug. 2009 - og, til dette stævne bliver det påkrævet med et system til at håndtere og koordinering af de mange frivillige hælpere og de mangesidede opgaver der skal løses i fbm. et stævne af denne art. - har selv lavet en ganske rudimentær research - ... men, kan ikke rigtigt konkludere noget, fordi jeg lissom ikke synes jeg har overblikket over hvad der findes af muligheder - pt. er jeg selv stødt på flg. - GroupCare - anses for at være for tungt og ufleksibelt - LinkedIn/Huddle - kan være en mulighed, men kan ikke gennemskue om der er nogle faldgruber - kan være lidt uhensigtsmæssigt, fordi linkedin ikke er en naturlig applikation for alle deltagere - Facebook Team SW - ved ikke rigtig noget herom, men stoler ikke på FB, fordi de ændrer vilkårene, vilkårligt ... - MS-SharePoint - virker sikkert helt fint, men anses for at være for dyrt til non-profit formål
- hvis du har nogle gode anbefalinger, eller inspiration til relevante overvejelser, til at foretage et godt valg, så modtager jeg gerne information, inspiration og gode råd hilsner dann s. web : www.dann-sommer.dk - www.et-udbytterigt-liv.dk PS: ---> Vedr. Hjælpere/Crew til VM i Indendørs Fridykning - Århus, aug. 2009- min kammerat er i fuld gang med at rekruttere hjælpere til arr. - er det noget for dig, eller gode folk i dit eget netværk ?
- regner selv med at deltage derude nogle dage
- en sjælden mulighed for at være del af et spændende og meget anderledes miljø
- og, en oplagt mulighed til at skabe gode kontakter og mulighed for at udvide sit netværk, lokalt og internationalt ...
- arbejdsopgaverne spænder over hele spektret for opgaver til et stævne med 250 internationale deltagere på absolut top-plan, dvs. fra helt lav-praktiske opgaver omkring servicering af de mange deltagere, over praktisk afvikling af selve sports-delen i stævnet, til medie-kontakt/video fra stævnet/samt udarbejdelse af brochure-materiale & web-side for stævnet.
praktisk info :
VM i fridykning, 2009, århus, mand. d. 17/8 - lørdg. d. 22/8
Indoor Freediving World Championships 2009, Århus :
- stævne-ansvarlig er Kurt Lykke, som jeg allerførst kom i kontakt med, for maaange år siden, da jeg startede mit tidligere firma Experiential.dk, og manglede én til at stå for nogle seriøse bueskydnings-aktiviteter - se : http://www.lykkelarsen.dk/
- giv det en tanke, giv en tilbagemelding
|
Søges : Team Collaboration SW - til internationalt non-profit sports-stævne, Indoor Freediving, World Championships, 2009, Århus
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)