Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt fragt netværk i Danmark

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er et par mindre vognmænd der sidder og koncept udvikler på et nyt transport system, der i sidste ende gerne skulle give både postdanmark og gls kamp til stregen på prisen.

Ideen kan, hvis man er lidt fleksibel med hvordan man sender sine pakker give dig besparelser på op til 20 % i forhold til dine nuværende aftaler.

Uden at afsløre alt for meget kommer der lige lidt priser osv.

Følgende priser er yderst realistiske, og kræver meget lidt af dig som kunde:

0-1 kg.           kr 24,00       
0-5 kg.           kr 28,00       
5-10 kg.        kr 35,00       
10-15 kg.       kr 42,00      
15-20 kg.       kr 54,00       
20-25 kg.       kr 74,50       
25-30 kg.       kr 94,50       
30-35 kg.       kr 105,00      
35-40 kg.       kr 115,00      
40-45 kg.       kr 125,00      
45-50 kg.       kr 140,00   

Alle priser er ex moms, men både til private og erhverv

Det eneste krav du skal opfylde er at du selv kan indlevere på en af vores 130 terminaler der er fordelt over hele danmark.   ( der kommer nye til hver eneste mdr. )

Pakken bliver så indleveret til den terminal der ligger tættest på kunden, typisk 1-3 km fra kunden, og her kan kunden så afhente sin pakke mellem 7.00 - 16.00 på alle hverdage.

Vi har integreret systemer til de fleste webshops, hvor vi kan guide dig igennem opsætning af denne nye fragt mulighed.

Undersøgelser viser at kunden ikke har noget i mod at skulle køre en kort tur efter sin pakke, når det alligevel ligger på vej hjem fra arbejde eller til indkøb.

Envidre er det et krav at du udskriver fragtbreve igennem vores system, her kan du også hente dine seneste regninger, udskrive opgørelser og se status på dine forsendelser.

Inkluderet i prisen er en sms/e-mail til kunden når pakken lander i pakke butikken ( terminalen ).

Vi tilbyder desuden efterkrav, levering, afhentninger m.m

Vi yder desuden rabat til kunder der sender mere end 400 pakker pr mdr igennem systemet, og gratis afhentning m.m

Er det noget du vil benytte? og holder vores service, giv os noget ris og ros. og gerne en masse gode ideer, vi er vel iværksættere her inde.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 22:59

Svaret er klart JA, hvis i dækker godt, ser det rigtigt attraktivt ud..

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:02

Jeg tror dog det vil være en fordel hvis det er muligt at afhente efter kl 16, da de fleste folk trods alt har fri fra arbejde omkring kl 16-17 stykker.

Så vil det være fedt at kunne hente på vej hjem.

Personligt vælger jeg at få alting leveret på kontoret, da der altid er folk i dagtimerne der, og jeg vil gerne betale lidt ekstra for ikke selv at skulle hente mine pakker et eller andet sted.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 23:07

Hvis ikke varen leveres til kunden eller der er et netværk af "posthuse" der er tilnærmelsesvis lige så dækkende som Post Danmark, så tvivler jeg på den store succes hvad angår b2c.

På hvilke områder skiller I Jer ud fra Post Danmark og GLS Pakkeshop, udover måske prisen?
Med 130 "terminaler" dækkes vel nærmest kun de store byer?

Lange åbningstider tror jeg ville være tillokkende for kunderne.

Jeg vil tro at en analyse af GLS Pakkeshop kunne give Jer en masse input. Det er vel noget i den stil I er i gang med, selvom I sikkert har en idé om ting I vil gøre anderledes.

Priserne ser gode ud, men ikke hvis det går ud over kunden/modtageren af pakken.

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 23:08

Nb.

B2B pakker skal naturligvis leveres på adressen. Er det også tanken, eller skal de også selv hente pakkerne?

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 23:18

Målet med vores service er at tilbyde en pris hvor alle kan være med, vi arbejder intensivt på at få flere butikker tilsluttet ordningen før vi åbner.

Vi forventer med den økonomiske gulerod vi tilbyder butiks ejere at kunne åbne en butik i alle byer der har over 5000 indbyggere inden året er omme.

Tanken med b2b pakker var at levere til terminalen, og så tilbyde udkørsel for et lille gebyr , problemet med fragten i dag er at der både skal være til afhentning, håndtering, og levering, i vores koncept har vi skåret 1-2 led af. Derfor kan vi også tilbyde de største kunder pakke priser på under 20 kr med de rigtige mængder gods.

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 23:22

Hvilken form for økonomisk garanti stiller I overfor afsenderne af efterkravsforsendelser?

Og er der noget efterkravsgebyr?

Hvor længe bliver pakkerne liggende på Jeres lager til afhentning, før de bliver returneret til afsender?

Hvordan ligger det med erstatning for bortkomster og beskadigelser?

Kan der tegnes værdiforsikring?

Der er mange aspekter, der skal tages med i overvejelserne før jeg ville kunne svare dig på, om det er et attraktivt alternativ til GLS og PostDanmark.

Men jeg er enig med de øvrige i, at længere åbningstid - og også gerne lørdagsåbent, vil give bedre forståelse for, at man selv skal afhente pakkerne.

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 23:24

ang åbningstider er der mange af vores butikker der bliver "hosted" af butiks ejere, og deres åbningstider ligger mellem 8-17 for det meste. Der vil så blive arbejdet på at få nogle gang i nogle butikker der har længe åbent. Vi har p.t kontakt til en stor kæde af butikker der muligvis vil være med. De har åben frem til 22 hver dag.

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 23:40

Vi stiller selvfølgelig garenti på efterkravs fulde beløb, som bliver indsat på kundes konto samme dag de modtages.

Der kommer et efterkravs gebyr men da konceptet stadigvæk ikke er helt færdigt har jeg ikke prisen p.t

Pakken bliver liggende i 7 dage på terminalen, hvorefter vi kontakter kunden telefonisk for anden aftale. Hvis dette ikke er muligt sendes den retur til afsender.

Erstatning for bortkomst og ødelagte pakker følger vores forsikrings poliktik. Der er automatisk forsikring på enhver pakke på 2000,00 . Derud over kan man tegne en ekstra forsikring, helt op til 200.000 pr pakke.

Der er mange mange flere aspekter i det her, men det var lige kort

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 23:50

ville i foretrække f.eks. 5 priser i stedet for en helt masse. Så konceptet minder lidt mere om gls? 5 størrelser, 5 priser, eller er det bedre med vægt?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)