Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kimba

Vi har en smule erfaring med design og udvikling af webshops til vinbranchen, vi har lige lavet noget for alphawine.dk, kassenmedvin.dk og vi er i lige i gang med et designprojekt for www.philipsonwine.com, hvor vi snart skal implementere et nyt design for dem som vi har lavet. De bruger alle sammen vidt forskellige løsninger på den tekniske front og er også vidt forskellige virksomheder i omsætning og ambitionsniveau, Så det er jo lidt op til hvad du ønsker systemet skal kunne og hvilket potentiale og ambitioner du og din virksomhed har. Men hvis du er lidt ny startet og gerne vil igang med et godt, stabilt og brugervenligt system, kan du evt. kaste et blik på DanDomain. De har en god kunderservice og support. Du har også mulighed for at få en demoversion i 30 dage gratis, så du lige kan se de mange muligheder systemet byder på.

Håber det var noget du kan bruge til noget, held og lykke med projektet.

Fra Vejle
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:49

Hej,

Jeg kan tilbyde dig en webshop til en månedlig hosting på 299,00 kr. samt 149,00 for betalingsgateway.

Du kan selv vælge at designe webshoppen eller vores designer kan gøre det for dig. Vores shop er individuelt hosted, så du kan således få tilføjet alle de ændringer du ønsker hen ad vejen.

Integrationsmuligheder til AirBoss, Dynamics NAV, Navision Financials, C5 og revilution.

Du kan bestille en gratis demoversion af vores webshop her.

Jeg kan kontaktes på 73 82 00 22 eller på sbj@newangle.dk

Med venlig hilsen

Stefan Bech Jespersen
NewAngle Software
Marbækvej 6
6510 Gram

Tlf. 73 82 00 22
Mob. 21 95 64 01
Mail:
sbj@newangle.dk

www.newangle.dk
www.oscshop.dk
www.spillageret.dk

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 14:15

Stefan Bech:

Vores shop er individuelt hosted, så du kan således få tilføjet alle de ændringer du ønsker hen ad vejen.

Må man spørge hvad du mener med den passus ?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:27

www.easywebhost.org:

Stefan Bech:

Vores shop er individuelt hosted, så du kan således få tilføjet alle de ændringer du ønsker hen ad vejen.

Må man spørge hvad du mener med den passus ?

Han mener da at deres shops ligger som selvstændigt site og ikke som på de store hvor man deler filerne. Dvs at den kan udvides som man lyster.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 15:48

Jeg anbefaler Dandomain!

det er det samme system jeg selv bruger, DD er meget googlevenlig!

M  dfdf

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 21:13

hej

Udover du har fejl i din link i bunden, bør du nok kigge din shop igennem for meget gamle priser :

http://upload-it.dk/symantecs_norton_ghost_10_0-p-112.html

ca. 2.500 kroner ??? sidst opdateret "09 september, 2007."

Fundet hos Symantec 4 versioner nyerere :

http://shop.symantecstore.com/DRHM/servlet/ControllerServlet?Action=DisplayProductDetailsPage&SiteID=symnahho&Locale=en_US&ThemeID=106300&Env=BASE&productID=90124600&PGM=12821000&resid=Ozf7tgoHAikAAGzgEVkAAAAL&rests=1240945894151

Pris $69 med en kurs på 6 ca. = 420 kr. + moms = ca. 525 kroner.

Besparelse 2.000 kroner.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 21:15

Niels:

Han mener da at deres shops ligger som selvstændigt site og ikke som på de store hvor man deler filerne. Dvs at den kan udvides som man lyster.

Det er da standard....ja undskyld, men nogle gange forsøger man sgi med de mest mærkelige salgsargumenter.... Den der er da for tynd.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 21:17

Kim Raufort:

Jeg anbefaler Dandomain!

det er det samme system jeg selv bruger, DD er meget googlevenlig!

Dette er standard på de fleste udbydere idag (læs produkter), de tilbyder intet som andre ikke kan levere ?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:34

www.easywebhost.org:

Niels:

Det er da standard....ja undskyld, men nogle gange forsøger man sgi med de mest mærkelige salgsargumenter.... Den der er da for tynd.

Eh?? Der er 3 slags måder at hoste webshops på idag:

1) Hvor alle deler samme kode på samme server
2) Open Source hvor man selv bestemmer hvor den skal ligge
3) På samme server men hvor alle har deres egen kode

Jeg kan sagtens finde webshops som kører på de forskellige måder så den med at "det er standard"... der er ingen standard på det område.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:36

Heh. Der er da fire måder:

4. Closed source på random server

Big Smile

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)