Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udlejning af kontor, lager, garage

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jun 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg påtænker, at købe ejendommen Norgesvej 1, 4970 Rødby. Ejendommen ligger i umiddelbart forlængelse af motorvejsafkørsel nr. 50 på E47 sydgående. Ejendommen er på ca. 800 kvm med kørefaste udenomsarealer.

Bygningen indeholder ca. 650 kvm lager/garage, hvortil der er nem adgang gennem fire store porte. Endvidere er der mulighed for oprettelse af kontor i de resterende lokaler.

Bygningen ligger centralt placeret omkring motorvej og færgeforbindelse til Tyskland.

Mine egne aktiviteter er dog begrænset til dele af bygningen. Men det er mit håb, at jeg kan udleje de resterende dele af bygningen og dermed forsøge at skabe en unik samling af virksomheder der kan supplere hinandens kompetencer.

I den forbindelse søger jeg en eller flere lejere til lejemål fra kr. 2.500,- pr. måned.  

Jeg kan tilbyde en lang række lejemål lige fra enkelte kontorpladser til større lager/garage faciliteter.

Yderligere information om ejendommen kan findes på www.syddan.dk.

Hvis der er nogen der interesseret i at høre mere om mulighederne for at leje dele af bygningen.

Kontakt venligst Martin Lind Gregersen på tlf.: 23 74 50 77 eller på mlg@lg-ejendomme.dk.

Med venlig hilsen

Martin Lind Gregersen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)