Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Små hjemmesider købes..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Har du en hjemmeside liggende, som du ikke længere får opdateret? Så kunne jeg muligvis godt være interesseret i at købe den..

Jeg ønsker lige nu at købe mindre sider, der skal dog være over 100 besøgende om ugen, som ejeren af den ene eller anden grund ikke længere ønsker at drive.

Skriv en mail til krii08@hotmail.com med lidt information angående besøgende, hvad siden laver, er der brugt penge på markedsføring og anden information der kunne havde interesse..

Og husk alt har interesse stort som småt, men faktisk helst småt da jeg gerne vil havde noget jeg kan arbejde videre på.

Håber på at høre fra dig..

MvH Kristoffer

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 19:30

Hvis du skulle være interesseret, så kan jeg tilbyde at lave hjemmesider med det indhold du ønsker.

Mvh
Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 19:33

ComputerLab:

Hvis du skulle være interesseret, så kan jeg tilbyde at lave hjemmesider med det indhold du ønsker.

Mvh
Brian

Hej Brian

Arbejder også selv med programering, så ikke lige sådan noget jeg søger..

Vil gerne havde nogle sider hvor der allerede er lagt noget arbejde i at få op at køre men som man måske er kørt træt i..

MvH Kristoffer

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 20:41

Hej Kristoffer

Jeg har sendt dig en  mail.

Med venlig Hilsen

Arlo

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 20:52

Tjek mail :-)

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:13

Jeg har også en kørende som du kan kigge på hvis du lige skriver til mig
den er indenfor et nicheområde, dvs one of a kind, og med en stor indsats kunne den nok blive interessant worldwide, jeg har dog valgt at koncentrere mig om andre projekter.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)