Hej. Jeg har et par spørgsmål til nyopstart/momsregistrering af virksomhed som bierhverv. Jeg skal registreres som enkeltmandsejet virksomhed. Det min virksomhed skal bestå af er: - Jeg har et øvelokale som musikkere skal betale for at bruge. Det er ikke som udlejning, men et slags gebyr de skal betale for at bruge lokalet. - Jeg udlejer et karaokeanlæg til fester. - Formidler indstumentforsikring. Dem som bruger lokalet bliver frosikret hos et forsikringsselskab. Jeg står for oprettelsen og udfyldelse af instrumentlister osv. For denne yddelse tillægger jeg et beløb til forsikringspræmien, for at tjene lidt på det. (må jeg overhovedet gøre det?) 1: jeg er i tvivl om hvilken branche jeg tilhøre. Jeg har et par foreslag som måske er dem jeg skal vælge? - Udlejning og leasing af andet materiel og andre materielle aktiviteter i.a.n 2: Jeg regner med at oprette mit firma på min private adresse. øvelokalet hvor jeg også har mit anlæg er i nogle lejede lokaler. Det jeg har her hjemme er alt med regnskab, kontakt med kunder og andet kontorarbejde. Jeg er derfor i tvivl om jeg skal registrere virksomheden hos mig selv privat eller i lokalerne som jeg har lejet (de skulle jo gerne kunne trækkes fra i virksomheden). Håber en vil hjælpe mig. Mvh. Jimmy Skov Andersen |
Hvilken branche?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)