Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Varepartier, restlager m.m. opkøbes

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en lille virksomhed der sælger og opkøber varepartier,parti vare, overskuds produktion, outlet, konkursboer og så videre.

vi opkøber børnetøj, legetøj, sko, sportsudstyr, sportsbeklædning, tasker osv næsten alt har interesse bare prisen er rigtigt.

eneste betingelse er at varene skal være nye og ubrugte.

hvis du mener du har noget der vil have min interesse så send mig en mail på ctwebimport@gmail.com med en liste over hvilke varer det drejer sig om og antal, hvilken pris du forventer at få for varen, og hvis det er muligt vil jeg også gerne have et par billeder.

På forhånd tak

Lagersalg - opkøb af restpartier samt afholdelse af lagersalg på Sjælland

Tilmeldt 25. Jul 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 16:35

Hej Tsonder,

Jeg har et parti tøj 1156 dele, størstedelen er af mærket PAS, men der er også et par andre mærker imellem, partiet indeholder:

Nederdele, lange bukser, 3/4 lange bukser, kjoler, tunikaer, toppe, bluser, skjorter, veste, jakker og shorts, 3/4 lange Fleece frakker i 4 farver(sort, sand, tyrkis og Gl. rosa), størrelserne, udvalget og farverne er ellers ass.

Hvis du er intresseret så skriv lige, så kan jeg sende dig nogle billeder, samt en pris.

God weekend, og nyd solen.

Hej fra Bodi

Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 15:33

Jeg har noget nyt designertøj

400 dele tøj til 75.000 plus moms.

Eller evt. pakker med det halve.

Det er fra mærkerne : Rosemunde, Hawaleschka, By Groth, Maje, Whiite, Modström, Nümph, Edith & Ella,

Tina Casmose, Louise Mehl, Stella Nova, Pureheart  mfl.

Udsalgspriser helt op til 2500,-

Er du int. så skriv til : sommertrends@hotmail.com

Tilmeldt 9. Jul 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:48

Hejsa.

Jeg har ca. 400 dele designertøj fra hawaleschka som du kan købe for 20.000 kr. Der er silkenederdele og kjoler, fintstrikkede cardigans og kjoler, toppe (flere slags) bukser, jakkesæt mm. Det er hawaleschkas restlager, fra hun startede og til 2009. Her er designertøj for over 400.000 kr. i vejl. udsalgspriser.

Venlig hilsen Indipigen

Tilmeldt 9. Jul 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:01

Du får lige min mail: teakuskegaard@hotmail.com og mit tlf. nummer: 50 87 77 54, du skal være velkommen til at ringe (helst ikke sms´) Wink

Fra Løgstør
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 20:21
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)