Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke bilag og hvordan?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Et kort spørgsmål.

Mine kunder betaler oftest deres fakturaer via en netbankoverførsel hvor de så bare påfører fakturanr.

Nu er mit spørgsmål så hvilken type af bilag som skal bruges for at bevise denne indbetaling i regnskabet?

Er det en kvittering fra banken, på indbetalingen + den originale faktura, eller hvordan?

Det er sikkert et simpelt begynderspørgsmål, men jeg syntes ofte at jeg er i tvivl om netop det med bilagene.

Mit problem er er så at min bank var nødt til at lade sig overtage tidligerer på året, pga "finanskrisen", og nu er det yderst vanskeligt at få fat på noget som helst fra den gamle bank.

Jeg har forhørt mig hos min "banksælger" flere gange, men hun siger blot at jeg skal have tålmodighed, da de ikke helt har styr på deres systemer i forbindelse med overflytningen fra den gamle bank.

Hvad gør man så?

Kan jeg bruge andre former for bilag end en kvittering på indbetalingen?

mvh

Lars H.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:28

Hej Lars!

Hvis du har kontoudtog fra banken-og påfører betalt fakturanummer ud for den enkelte indbetalingspost, er

dette godt nok.

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Skrevet kl. 14:42

Hej Peter,

Tak for svaret.

Jeg har ikke det originale kontoudtog, netop pga. hele sagen omkring overtagelsen af banken, men jeg har fået nogle "screenprint" af alt hvad er er foretaget på kontoen siden nytår.

Er de også gode nok?

PS. vi skal også se at få kigget lidt på ApS's i nærmeste fremtid. (jeg skynder mig at fremsende bilagene) (så du min email?)

Mvh

Lars H.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:40

Hej igen!

Ja...vil være fint nok!

Yep...du får separat svar via mail.

MvH

Peter

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Skrevet kl. 15:51

Tak

Lige en lille ting mere som vi godt kan tage herinde, da andre sikkert også kunne få brug for et svar.

Jeg mangler kvitteringer for 2 x passage af storebæltsbroen, (hvilket jeg iøvrigt ikke forstår).

kan man bruge udskriften som bilag her også?

mvh

Lars H.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:17

Ja....det ville jeg da gøre!

Nu er der jo tale om standardtakster, så det burde ikke give problemer!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)