Hej Aminoer, Et kort spørgsmål. Mine kunder betaler oftest deres fakturaer via en netbankoverførsel hvor de så bare påfører fakturanr. Nu er mit spørgsmål så hvilken type af bilag som skal bruges for at bevise denne indbetaling i regnskabet? Er det en kvittering fra banken, på indbetalingen + den originale faktura, eller hvordan? Det er sikkert et simpelt begynderspørgsmål, men jeg syntes ofte at jeg er i tvivl om netop det med bilagene.
Mit problem er er så at min bank var nødt til at lade sig overtage tidligerer på året, pga "finanskrisen", og nu er det yderst vanskeligt at få fat på noget som helst fra den gamle bank. Jeg har forhørt mig hos min "banksælger" flere gange, men hun siger blot at jeg skal have tålmodighed, da de ikke helt har styr på deres systemer i forbindelse med overflytningen fra den gamle bank. Hvad gør man så? Kan jeg bruge andre former for bilag end en kvittering på indbetalingen? mvh Lars H. |
Hej Lars!
Hvis du har kontoudtog fra banken-og påfører betalt fakturanummer ud for den enkelte indbetalingspost, er
dette godt nok.