I forbindelse med privat investering i en international og nyligopstartet, dog allerede nu, velrenomeret bookmaker, søger jeg kapital til mine private investering. Pengene som en investor måtte låne mig vil have sikkerhed i friværdi i fast ejendom (hvor ikke denne så belånes i stedet, kan forklares privat, hvis det skulle have nogen relevans), derudover vil investor også have sikkerhed i at jeg har fast og velbetalt arbejde (hos netop selvsamme bookmaker, som jeg ønsker at investere i) - og vil derfor også kunne afdrage et "rimeligt" stort månedligt beløb. Hvis nogen skulle være i stand til at hjælpe, og også selv gøre en god forretning, med vældig stor sikkerhed, er i hjertelig velkomne til at smide mig en pm her på sitet, eller blot besvare her i tråden, så kan vi tage den over mails senere. NB: Der er her tale om et regulært lån, og ikke investering på anden måde fra den person jeg søger. |
500.000 - 800.000 søges fra investor
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Hej Kandler Der findes flere forskellige måder, hvorpå du kan gøre det attraktivt for en bank at låne dig pengene. Hvis du har friværdi i huset og en rimelig sikker indtægt, så kan du garantere banken, at de max. har en kreditrisiko på ca. 50% af deres tilgodehavende, og hvis de så samtidig får sikkerhed i friværdien, så burde de være nemme at overtale. Også selvom du har nogle private grunde, de fleste banker er med på lidt sammenskruet finansiering. mvh Claus |
|
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Det er ikke ulovligt at investere i virksomheder der er lovlige i andre lande. Dog er det ulovligt at side i danmark og arbejde for disse |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)