Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

500.000 - 800.000 søges fra investor

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jun 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :
I forbindelse med privat investering i en international og nyligopstartet, dog allerede nu, velrenomeret bookmaker, søger jeg kapital til mine private investering. Pengene som en investor måtte låne mig vil have sikkerhed i friværdi i fast ejendom  (hvor ikke denne så belånes i stedet, kan forklares privat, hvis det skulle have nogen relevans), derudover vil investor også have sikkerhed i at jeg har fast og velbetalt arbejde (hos netop selvsamme bookmaker, som jeg ønsker at investere i) - og vil derfor også kunne afdrage et "rimeligt" stort månedligt beløb. 

Hvis nogen skulle være i stand til at hjælpe, og også selv gøre en god forretning, med vældig stor sikkerhed, er i hjertelig velkomne til at smide mig en pm her på sitet, eller blot besvare her i tråden, så kan vi tage den over mails senere.  

NB: Der er her tale om et regulært lån, og ikke investering på anden måde fra den person jeg søger.

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 19:25
Hvis du har fast ejendom, hvorfor går du så ikke til en realkredit-forening, og låne væsentligt billigere end du kan hos en investor?

Alt om både i Danmark

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 23:30
Hej Kandler

Der findes flere forskellige måder, hvorpå du kan gøre det attraktivt for en bank at låne dig pengene. Hvis du har friværdi i huset og en rimelig sikker indtægt, så kan du garantere banken, at de max. har en kreditrisiko på ca. 50% af deres tilgodehavende, og hvis de så samtidig får sikkerhed i friværdien, så burde de være nemme at overtale. Også selvom du har nogle private grunde, de fleste banker er med på lidt sammenskruet finansiering.

mvh

Claus

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 10:38
Et rent opklarende spørgsmål, hvordan vil en evt. investor stå rent juridisk, hvis en domstol dømmer bookmaker virksomheden ulovlig (brud på det Danske spillemonopol)?

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Ringsted
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 11:14
Det er ikke ulovligt at investere i virksomheder der er lovlige i andre lande.

Dog er det ulovligt at side i danmark og arbejde for disse

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)