Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man sælge voks til de unge - Ved at lokke med kondomer?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg kom på den idé den anden dag, som jeg ikke selv har set nogen gøre endnu.

At sælge hår voks til de unge og så lokke med en lille pakke kondomer til weekenden og evt. lidt slik.

Men hvordan er markedt for det? Der findes jo billigvoks.dk, e-voks.dk og helt sikkert mange flere.

Hvordan er det at starte webshop's op lige nu i den her tid?

Hvad skal man tænke på? Er det værd at tænke meget på alt det SEO, sociale medier osv.?

Kan det lade sig gøre at starte op i fritiden? Eller skal man ligge mange timer i det før det kan lade sig gøre?
Her tænker jeg på at bare starte en webshop op og give 15 - 20% til affilate netværker som euroads, iqmedier osv. Men lyder det ikke for godt til at være sandt? Altså for nemt, hvis de står for alt salget.

Har i en god idé? Jeg søger meget gerne kritik, så jeg kan få denne idé ud af hovedet, da jeg nok ikke har tiden, men jeg synes det lyder for nemt :-)

Mvh.
Hans 

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 18:58

Hej Hans.

Nu har jeg selv lige startet en webshop. Jeg er studerende og har fritidsjob og alligevel haft tid til det. Om du har tid eller ej kan kun du afgøre. Det kommer nok lidt an på, hvor hurtigt det hele skal gå.

Med hensyn til afflikate programmer vil jeg lige orientere dig om, at mange steder koster det knapper at starte op. Hvis vi tager euroads som eksempel, så skal du give 10.000 ,- i oprettelse af lead/salgs kampagne. Tradedoubler koster 35.000,-. Der findes selvfølgelig nogle mindre affilate netværker så som partner-ads. Her er det gratis at oprette, men de tager 25% af alt, hvad der bliver solgt for igennem deres netværk.

Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du har brug for hjælp i forbindelse med dit projekt. 
Mail: kristian@de-4.dk  

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 19:10

Mit svar er nej. Du kan ikke sælge voks til de unge ved at lokke med kondomer.. Det sender forkerte signaler.. 

Du skal tænke på, at børn helt ned fra 12-13 års alderen er potentielle kunder.. Også hvis deres forældre nu er betaleren, og de modtager pakken og de finder en pakke kondomer, kan de godt blive forargede over, at du har sendt kondomer til en person på 12? 

Forkert signal ! 

- tror der er andre der deler samme holdning som mig

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:21

Kristian Kristensen:

Med hensyn til afflikate programmer vil jeg lige orientere dig om, at mange steder koster det knapper at starte op. Hvis vi tager euroads som eksempel, så skal du give 10.000 ,- i oprettelse af lead/salgs kampagne. Tradedoubler koster 35.000,-. Der findes selvfølgelig nogle mindre affilate netværker så som partner-ads. Her er det gratis at oprette, men de tager 25% af alt, hvad der bliver solgt for igennem deres netværk.

Der røg min lyst :-) - Tak for det!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:27

Kristian Kristensen:

Hej Hans.

Nu har jeg selv lige startet en webshop. Jeg er studerende og har fritidsjob og alligevel haft tid til det. Om du har tid eller ej kan kun du afgøre. Det kommer nok lidt an på, hvor hurtigt det hele skal gå.

Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du har brug for hjælp i forbindelse med dit projekt. 
Mail: kristian@de-4.dk  

Hej Kristian

Du er meget fejlinformeret.

Partner-ads.dk tager et override på 30%. Det betyder at hvis du tilbyder 5% hjemmesideejerne pr. salg, så betaler du reelt 6,5% - Altså 1,5% til partner-ads.

Hvis en person køber for 100 DKK, så giver du 5 DKK til hjemmesideejeren og 1,5 DKK til partner ads! Det er meget billigt.

Programmet webgains kan også laves for samme pris - Dog har de også noget hvor man betaler 1000 DKK pr måned, så er der en person som står for dit program og skaffer nye affiliates, men det har man slet ikke brug for.

Tradedoubler tager MINIUM 35000 DKK for oprettelse.

Euroads er også urimelige, men kender ikke de præcise priser her. Det kræver mere end 20% pr. salg for de fleste shops.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)