Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PR/omtale - gerne i lokal medier

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :
I skal virkelig køre på det, at jeres maskiner er anderledes - Lav en anderledes førsteåbningsdag - Skil jer ud fra de andre motionscentre.

Der er gode PR muligheder, når I har nogle anderledes maskiner. Men du skal nok arrangere nogle sjove, skæve, spændende ting i centeret samtidig for at fx lorry er interesseret.

Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 09:55

Det handler om en pressemeddelelse med god spin.

Min historie er "ludomanen der hævede alle sine penge og blev iværksætter". Den har bragt mig i lokalsprøjten, og jeg nærer store forventninger til at et par relevante magasiner følger efter.

Historien kunne have været "En ung mand satser".. den er bare så slidt, at det ikke er nogen nyhed.

Jeg synes umiddelbart det er interessant, at du går i Thorborgs fodspor. Alene det kan give dig omtale.. Problemet er bare, at de som typisk synes historier om Thorborg er spændende ikke er din målgruppe.
Din klassiske pressemeddelelse går på, at du har en ny og bedre måde at træne på... Den er desværre bare endnu mere slidt en noget andet. Du må være kreativ.. Har du fx selv tabt dig på udstyret og så besluttet "det her holder sgu, jeg bliver iværksætter".. så er historien troværdig på et andet plan end "de siger i sverige og Tyskland at.."
Noget i din stil løfter interessen op, og giver dig gode chancer for at få historien bragt.

SLutteligt vil jeg lige fortælle dig at din målgruppe sidder klar på www.bryllupsklar.dk og www.babyklar.dk , men lad være med at reklamespamme... Og jeg har kun sagt mellem linjerne, at det måske kan betale sig for din virksomhed at lade som du er tilfreds bruger, og opfordrer de andre tøsepigebørn til at prøve... Men lad vær at opret en profil og skriv det som første indlæg ;-)
Via disse fora kender jeg en der er hoppet på en eller anden træningsmetode med nogle elektroder.. hvor min første tanke var, at den som anbefalede det derinde garanteret ikke var uvildig.

Ligesom min veninde også tilfældigvis anbefalede et tilfældigt brætspil de tilfældigvis kalder Kend Din Viden i en tilfældig tråd der handlede om hvad man skulle skaffe sin mand i Fars Dag - gave.

Tilmeldt 7. Apr 05
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:54
Hej Amino´er

jeg er nu kommet hjem fra ferie og ser til min store glæde at min mailbox boomer med supergode svar fra jer.

Jeg er meget overvældet over jeres svar villighed og kreativitet - derfor MANGE TAK !

Jeg vil nu tage direkte kontakte til dem, hvor jeg ønsker tingene uddybet, og lover at poste de nye gode svar/input,

samt naturligvis når der resultat af vores anstrengelser - endnu en gang tak !

Jan C

Good Vibes Center

Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 21:01
JAC KOM SÅ IGANG MED DEN TELEFON DIN GAMLE TELESÆLGER

Stefan Avivson

Tilmeldt 18. Apr 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 21:23
Jeg vil lige gentage nogle gyldne ord fra MT - ham selv.

Hvis der åbnes et motionscenter, så skal åbningen være anderledes. Inviter Ædedolkenes klub eller afhold en stor kage-spise-event.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:01
Har en sjov idé til en viral film på en rulletrappe. Ring hvis du vil vide mere...
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 07:39
Jeg ved der er en amerikansk fitnesscenter-kæde, der udelukkende er for kvinder (mænd har ingen adgang) - idag er det vist iøvrigt den mest succesfulde fitnesskæde i hele verden- og de sælger sig selv på, at kvinderne kan være i motionscenteret uden at skulle tænke på hvordan de tager sig ud i forhold til mænd, der bliver diskutteret alt fra menstruation, graviditet og i det hele taget skabt et "hype" og "blåt ocean" omkring dét at være kvinde og at kunne dyrke sin krop i fred for mænd. Så hvis du tør at satse udelukkende på kvinder, så er det nemmere at målrette sit koncept samt at få skabt noget opmærksomhed. Jeg tror iøvrigt at det vil kunne lade sig gøre netop på Frederiksberg :)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 00:49
Dato: 13-08-2006 21:22:54
Forfatter: Dorte
Jeg vil lige gentage nogle gyldne ord fra MT - ham selv.

Hvis der åbnes et motionscenter, så skal åbningen være anderledes. Inviter Ædedolkenes klub eller afhold en stor kage-spise-event.

Skidegod idé...hvis jeg melder mig ind i fitness-klubben - kan jeg så få lov at æde med?

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 11:08
Hej Jac

det slog mig lige, at det i virkeligheden ikke er lokalmedier etc du skal have dit fokus på - du skal jo ind og skabe en ny trend - og jeg går ud fra at den primære målgruppe må være piger. Det er i øvrigt sagen uvedkommende, bortset fra at du kan dække medierne mere ved at satse på pigen. For min konklusion må være at du skal benytte dig af ugeblade, livstilsmagasiner etc. såsom se og hør, woman, søndagsmagasinet osv. osv. Hvordan man penetrerer denne gruppe, må jeg så bekende at jeg ingen erfaringer har med.

Stefan Avivson

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 11:24
Dato: 16-08-2006 11:07:48 Forfatter: Stefan Avivson
(...) satse på pigen. (...). Hvordan man penetrerer denne gruppe, må jeg så bekende at jeg ingen erfaringer har med.

LOL!
Undskyld Stefan, men det _må_ du have skrevet med vilje! LOL

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)