I skal virkelig køre på det, at jeres maskiner er anderledes - Lav en anderledes førsteåbningsdag - Skil jer ud fra de andre motionscentre.
Der er gode PR muligheder, når I har nogle anderledes maskiner. Men du skal nok arrangere nogle sjove, skæve, spændende ting i centeret samtidig for at fx lorry er interesseret.
Min historie er "ludomanen der hævede alle sine penge og blev iværksætter". Den har bragt mig i lokalsprøjten, og jeg nærer store forventninger til at et par relevante magasiner følger efter.
Historien kunne have været "En ung mand satser".. den er bare så slidt, at det ikke er nogen nyhed.
Jeg synes umiddelbart det er interessant, at du går i Thorborgs fodspor. Alene det kan give dig omtale.. Problemet er bare, at de som typisk synes historier om Thorborg er spændende ikke er din målgruppe. Din klassiske pressemeddelelse går på, at du har en ny og bedre måde at træne på... Den er desværre bare endnu mere slidt en noget andet. Du må være kreativ.. Har du fx selv tabt dig på udstyret og så besluttet "det her holder sgu, jeg bliver iværksætter".. så er historien troværdig på et andet plan end "de siger i sverige og Tyskland at.." Noget i din stil løfter interessen op, og giver dig gode chancer for at få historien bragt.
SLutteligt vil jeg lige fortælle dig at din målgruppe sidder klar på www.bryllupsklar.dk og www.babyklar.dk , men lad være med at reklamespamme... Og jeg har kun sagt mellem linjerne, at det måske kan betale sig for din virksomhed at lade som du er tilfreds bruger, og opfordrer de andre tøsepigebørn til at prøve... Men lad vær at opret en profil og skriv det som første indlæg ;-) Via disse fora kender jeg en der er hoppet på en eller anden træningsmetode med nogle elektroder.. hvor min første tanke var, at den som anbefalede det derinde garanteret ikke var uvildig.
Ligesom min veninde også tilfældigvis anbefalede et tilfældigt brætspil de tilfældigvis kalder Kend Din Viden i en tilfældig tråd der handlede om hvad man skulle skaffe sin mand i Fars Dag - gave.
Jeg ved der er en amerikansk fitnesscenter-kæde, der udelukkende er for kvinder (mænd har ingen adgang) - idag er det vist iøvrigt den mest succesfulde fitnesskæde i hele verden- og de sælger sig selv på, at kvinderne kan være i motionscenteret uden at skulle tænke på hvordan de tager sig ud i forhold til mænd, der bliver diskutteret alt fra menstruation, graviditet og i det hele taget skabt et "hype" og "blåt ocean" omkring dét at være kvinde og at kunne dyrke sin krop i fred for mænd. Så hvis du tør at satse udelukkende på kvinder, så er det nemmere at målrette sit koncept samt at få skabt noget opmærksomhed. Jeg tror iøvrigt at det vil kunne lade sig gøre netop på Frederiksberg :)
det slog mig lige, at det i virkeligheden ikke er lokalmedier etc du skal have dit fokus på - du skal jo ind og skabe en ny trend - og jeg går ud fra at den primære målgruppe må være piger. Det er i øvrigt sagen uvedkommende, bortset fra at du kan dække medierne mere ved at satse på pigen. For min konklusion må være at du skal benytte dig af ugeblade, livstilsmagasiner etc. såsom se og hør, woman, søndagsmagasinet osv. osv. Hvordan man penetrerer denne gruppe, må jeg så bekende at jeg ingen erfaringer har med.
Dato: 16-08-2006 11:07:48 Forfatter: Stefan Avivson
(...) satse på pigen. (...). Hvordan man penetrerer denne gruppe, må jeg så bekende at jeg ingen erfaringer har med.
LOL! Undskyld Stefan, men det _må_ du have skrevet med vilje! LOL
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.