Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til at optimere mine billeder?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Uha - lyder interessant, har du et link, eller er det en fysisk butik? - Det kunne sagtens være fordi, at billederne er taget med et "ringe" kamera. Mener du skrev du havde anvendt et digitalkamera? Jeg går ikke udfra, at det har været et særlig dyrt eller godt et, hvis du bare har brugt dit eget?

Hvis det er noget du vil gøre noget "seriøst" ud af, vil jeg foreslå at anvende en erhvervsfotograf - et par hurtige slag på tasterne fik mig ind på http://www.thomasyde.dk/erhverv.html - der tager billeder af produkter etc., hvis jeg ikke tager helt fejl.

Tror det er fornuftigt at skyde nogle penge i nogle ordenlige produktfotos, hvis det er en online butik/shop du driver, for det første giver det siden credibility, og for det andet sælger gode billeder bare meget bedre.

Jeg tror jeg ville se på det som en investering, og bruge de penge det ville koste. Er ret sikker på at det vil kunne betale sig ind i de kunder der vælger at købe et smykke, istedet for bare at søge videre fordi de ikke kan se produktet ordenligt.

En fotograf vil også kunne behandle billederne bedre end de fleste. Hvis du overværer hans "fotosession", er jeg sikker på du også vil kunne lære noget, så du næste gang - måske - kan slippe afsted med at tage dine egne fotos.

De bedste hilsner

Anders Therkildsen

PS. Jeg har intet med http://www.thomasyde.dk/erhverv.html at gøre, siger ikke at det er den bedste til jobbet, han kom bare frem som den første, ved en søgning i google.

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 21:08

Kim Kristensen:

Tak for de hurtige svar!

Mail er sendt til Peter og Christoffer!

Hej Kim

Jeg har desværre ikke fået nogen mail. Ellers kontakt mig via min kontaktformular, så skriver jeg tilbage, og så kan du sende mig et billede :)

Jeg vil egentlig bare se hvad jeg kan få ud af et af dine billeder Smile

Jeg er iøvrigt næsten 100% sikker på at dine billeder ikke er dårlige pga. dit kamera, medmindre du har brugt et meget gammelt eller meget billigt kamera. Det meste skyldes formentlig dårlig lyssætning og/eller dårligt objektiv.

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 21:25

Kim Kristensen:

ComputerLab:

Hej Kim

Du skal være velkommen at sende mig en besked via kontaktformularen på min hjemmeside. Så kan vi tage den derfra.
www.ComputerLab.dk

Mvh
Brian Jørgensen

Har lige sendt en besked af sted Brian. Ser frem til at høre fra dig!

Tak for din mail Kim, jeg har svaret, og ser frem til at modtage svar igen.

Mvh
Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 218
Skrevet kl. 17:15

Hej Peter,

Jeg har bare et almindeligt digitalkamera. Ja et eller andet gør jeg galt, jeg kan bare ikke finde ud af hvad jeg skal gøre anderledes for at få et lidt bedre resultat!

Fra Risskov
Tilmeldt 19. Apr 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:27

Hej Kim.

Hvis du stadig mangler hjælp til optimering af dine billede er du velkomme til at sende mig et par billeder så skal jeg forsøge at optimere dem og så kan du se om resultatet bliver ønskeligt.

Brug kontakt felt på TorpFoto.dk

Hilsen Ulrik Torp Pedersen

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)