Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

festudlejning

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 22. Oct 05
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Er der nogen der kender til nogle steder hvor man kan købe brugt/nyt festudlejnings udstyr, såsom popkornsmaskiner, telte, borde, stole mm.

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 00:21
Tilmeldt 22. Nov 05
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 16:45
Nu ved jeg ikke hvor langt du er i planerne om at åbne et firma.

Men hvis jeg må give dig et godt råd så hold dig til festartikler der ikke involvere mad. Med mindre du er parat til at lægge et godt stykke arbejde i det.

Held og lykke med dit projekt.

Steffen

Time2Cruise - Alt om krydstogt

Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 380
Skrevet kl. 11:48
Jeg er lige med på en lytter om hvor man kan få sådanne nogle ting fra nye :-)
Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 12:27
Hej.

Jeg er engang stødt på siden http://www.aamands.dk/shop/, der kan du vist finde hvad du har behov for. Der findes flere på markedet.

Skal det være brugte ting ville jeg også hælde til DBA...

Med venlig hilsen

Carsten O.

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 09:17
Zederkof ( www.zederkof.dk )

De er blandt erupas største importøre og producenter af party tele, borde, stole, belysning, nødbelysning og alt andet til tele, fest osv.. det er super kvalitet det viser prisen også men det er jo ikke små havepavilloner de sælger men store fest telte som man ser til byfester koncerter, roskilde festivalen o.lig....

Det er Jan Zederkof der er direktør.. du kan evt. hilse fra Daniel Prip, hvis det er...

Go´ fornøjelse..!
Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 09:20
Hov.. så lige de holder auktion den 27. september.. det kan du måske lave en rigtig god handel!

http://zederkof.dk/index.php?loadpage=%2Fda%2Fmod.php%3Fmod%3Duserpage%26menu%3D12%26page_id%3D61

Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 01:09
Hej Net2Deal,

Jeg har kontakt til flere producenter at disse varer i Kina (hvor de iøvrigt alle bliver lavet) og kan skaffe det du har brug for.

Køb brugt på DBA, eller nyt fra Kina, det er samme pris. Du skal dog være opmærksom på at der er 8 ugers leveringstid og at betaling er forud.

Alternativt er der et firma i danmark som hedder Phantom - de handler også med popkornmaskiner o.lign.

De fleste varer i branchen kommer fra USA, men er produceret i Kina - nu er det op til dig selv at regne ud hvem der kommer til at betale fragten hele vejen rundt om jorden

Med venlig hilsen

Markline

Tilmeldt 12. Oct 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:07
Hej,

Da jeg har fået agenturet på et nyt mærke, er jeg interesseret i at udskifte mine Gold Medal popcorn-maskiner, evt. også candy floss hvis du er interesseret i dette? Derudover har jeg 2-3 slush ice maskiner, jeg også skal af med i løbet af det næste halve år, så jeg får rodet lidt ud i de ukorrente produkter.

Nu kan jeg så læse, at der er en som skriver, at de fleste produkter bliver lavet i kina - men solgt fra USA. Dette er ikke korrekt. Det kan godt være at markedet svømmer med kinesiske maskiner, men ikke i udlejningsbranchen. Her vælger man kvalitet frem for pris, da det skal holde uge efter uge. Der findes i mine øjne kun 2 "rigtige" producenter på markedet - og de er begge amerikanske.

Ang. telte, så kommer man vidst ikke uden om kibæk telte. Det koster, men kvaliteten er også derefter.

Tilmeldt 30. Aug 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 10:18

Kenneth Arentoft www.privatelabel.dk ”Hvis du tænker for længe over det næste skridt, kommer du til at tilbringe livet på et ben” Kinesisk ordsprog

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)