Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Undlade at betale en regning

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 186
Fra  Sportsbaren Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

:-)

Ikke "I" og "Jeres".

Det er en af mine kunder der har spurgt, og jeg har så givet ham svarene videre. Endda skrevet et brev som omtalt længere oppe.

Jeg havde personligt forlængst henvendt mig, og hvis det ikke kunne være anderledes - betalt - og så fundet en ny.

Men i dette tilfælde er der tale om to udlændinge. Og ingen af dem giver sig. Min ven sagde endda forleden, at han hellere går i fængsel end at betale resten...

Dét er en principsag!

Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 14:58

Ikke for noget, men hvorfor så overhovedet belemre os med det? Jeg mener, jeg vil f.eks. hjertens gerne hjælpe folk hvis de har et problem og jeg kan hjælpe, men hvis manden alligevel ikke vil rette sig efter noget eller nogen. Ikke vil tage råd eller henvisninger til sig. Hvorfor så spørge? 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Feb 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 15:05

En principsag, for så lidt? Gå i fængsel for så lidt? Så står verden da ikke længereBig Smile

Jeg må indrømme at jeg er helt uforstående. Det er selvfølgelig fint, at der ikke har været nogen klare aftaler fra start af, det er jo op til en selv om man kan finde ud af det. Men at køre den så langt ud sidenhen er da helt ulogisk.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)