Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af konsulentvirksomhed

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Ellers er summasummarum jo gratis for de første 300 bilag. Det er i hvert fald et udemærket program, og der kan være hjælp at hente både på Eksperten.dk og selvfølgelig her på Amino.
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 14:15
Hej Bent

Som bruger af summasummarum og desuden en meget tilfreds kunde. Hvad syntes du der er galt med summa og hvorfor er det et børneprogram?

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 14:21
Jeg syntes programmet virker amatøragtigt men det er nok  smag og behag.

DR eller TV2 - kan ikke huske hvem af dem - sender hver dag programmet Summa Summarum og det er et børneprogram. Den var bare oplagt  

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 14:22
Dato: 7/26/2006 2:14:47 PM Forfatter: Kenneth Boysen
Hej Bent

Som bruger af summasummarum og desuden en meget tilfreds kunde. Hvad syntes du der er galt med summa og hvorfor er det et børneprogram?

Jeg tror der henvises til dette program:

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 14:24
hahaha den fangede jeg slet ikke. Men ok nu ser jeg heller ikke børne programmer
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:56
Jeg har selv forsøgt mig med SummaSummarum (den udgave som er "uden moms") og jeg må indrømme at jeg ved at flippe ud over flere ting. Akavet indtastning og opslag i kontoplan (fat i mus hele tiden), underlig opbygning af menuer...hvor udskriver man en balance, poster osv...synes bare ikke det er logisk opbygget som mange andre programmer. Og i det hele ret firkantet og uden muligheder for egen tilpasning. Det er så bare min oplevelse.
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:31
Kære .Net freelancer 

Jeg er også netop startet som selvstændig og blev pure afvist som erhvervskunde i Skandiabanken. Uagtet jeg er privatkunde der og kun skulle have en indlånskonto. Tja! 

Når man kun har et 'mindre' bankbehov og gerne vil køre det on-line, kan jeg anbefale Basisbank.dk. Det absolut billigste (500 kr. pa.). De store banker kan ikke anbefales, de tager kassen for at have dig som erhvervskunde. I hvert fald når man tager dit behov i betragtning. 

Held og lykke. 

Venlig hilsen
Lene Mollerup 

Fra København
Tilmeldt 20. Sep 05
Indlæg ialt: 129
Fra  OrdPress.dk Skrevet kl. 14:05
Jeg har hørt om en som kom til at sidde i gæld til skattevæsenet i årevis fordi han ikke havde styr på skatte- og momsbetaling, som faldt meget senere end indtaægten. De penge vare brugt da de stod til betaling. Ikke for at skræmme dig, men bare så du er opmærksom på sådanne faldgruber. Held og lykke ellers.

Mit website om wordpress: https://ordpress.dk

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)