Efter hårdt arbejde i de sene nattetimer, er vi så småt ved at samle de
sidste stumper til det nye community modedebat.dk Vi er meget tæt på og
mangler egentlig at tage stilling til en del ting før vi kaster bolden
videre til jer.
Vi går i øjeblikket med tanken om hvilke kategorier der skal være på siden og om hvordan vi gør mht. kønsforskellene.
Vi tror selv på, at laver vi det bredt, så alle, både piger og drenge
kan bruge sitet, så bliver det en enten eller løsning. Dvs. enten
bliver det et site kun for drenge eller også et kun for piger. Derfor
overvejer vi stærkt at dele debatten op, så drengene får en debat side
og pigerne får en debat side.
I øjeblikket ser inddelingen af forumkategorier således ud:
Jeg ved sku egentlig ikke om vi når det til tiden her om 7 dage, da jeg
har en weekend bestående af fest, men i hvert fald ser
det ud til, som lovet, at vi nok når det inden maj starter. Det bliver
en meget blød lancering med de mest basale funktioner. Grunden er
simpelthen den, at vi ikke gider kaste tid efter hardcore funktioner
medmindre folk rent faktisk bruger det. Det vel også på sin vis en god idé - tid er penge.
Vi kunne godt bruge 5-6 kvinder til at teste sitet af, da vi har tænkt os at bruge http://www.userfly.com til at optimerer brugervenligheden. Ikke fordi vi vil diskriminerer, men simpelthen fordi vi allerede har fundet 5-6 mænd.
Endvidere går vi med tanken om at sætte gavekorts på højkant til
brugere oprettet indenfor den første uge, men det skal først lige helt på plads.
Hvad synes i om idéerne og kategorierne?
Håber livet behandler jer fantastisk og god weekend! :)
Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene
Umiddelbart synes jeg det er for mange kategorier - F.eks må "Smykker og Ure" kunne gå ind under accessories, evt. lave en kategori der hedder "Sko og accessories". Derudover synes jeg i skal samle alle underdel (Bukser, shorts, undertøj) i en kategori, samt samle "Jakker og Frakker" og "T-shirt og trøjer" til en kategori - Jeg vil gøre dette pga. jeg simpelthen ikke tror der vil komme så mange tråde i hver kategori, når i har delt det SÅ meget op som i har gjort. I bør simpelthen lave en "Overdel" og en "underdel" kategori. Udover det kunne der godt være en kategori der evt. hedder "Mode generelt", det er jo et modedebat forum, således kunne denne kategori fungere som et sted, hvor man kan snakke om de forskellige brands nye kollektioner, oprette tråde med "Hvad har du på idag" o.s.v. - Simpelthen en kategori hvor der er løs snak om alt mode.
PS. Kan se i har sat Cardigans hos piger, men ikke hos drenge? Cardigans har vundet stor indpas på herresiden igen.