Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gør livet lettere for dig selv! Spar tid og penge.....

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer,

Så er jeg tilbage med et nyt godt tilbud. Nano-teknologi. Kan bruges til mange forskellige ting:

• Ved at behandle bilens forrude med Bilglas Forsegling, så skal I ikke bruge vinduesviskere i regnvejr, når I kører over 80 km/t. Om vinteren er det også meget nemmere at skrabe iden af vinduet med den bløde ende af isskraberen.

• Ved at behandle jeres fliser i badeværelset samt håndvask og toilet med Bad & Flise Forsegling, slipper I for kalk samt det er meget nemmere at rengøre uden kemikalier.

• Ved at behandle jeres vinduer med Selvrensende Glas Forsegling, så slipper I for at pudse vinduerne mere end en eller to gange årligt.

• Ved at påføre Krom & Rustfrit stål Forsegling, på jeres køleskabe, komfurer m.m. i rustfrit stål, så slipper I for problematikken med fingreaftryk over alt på skabefronten.

J
Fra Brande
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 161
Fra  Compack Aps. Skrevet kl. 12:50
Hejsa

Var der ikke noget fremme med at indåndingen af disse produkter kunne give utilsigtet langtidsvirkninger på vores organisme?

Hvordan er den sag endt (hvis den altså er endt)

Jeg skulle da nødig behandles indvendigt med noget nanostas der forhindrede min krop i at optage noget, det skulle da lige være fedtet i min konens alt for gode mad ;-)

Compack pluk og pak lagerhotel

Brug tiden på at udvikle din webshop i stedet for at have eget lager

Tilmeldt 27. Mar 05
Skrevet kl. 21:23
Hejsa,

Jeg kan godt forstå din bekymring. Men den sag du erindre er tilbagevist. Det viste sig, at der var tale om et produkt, der faktisk ikke var et nano-produkt, der var blevet omhældt en aerosol spray flaske. Denne kombination medførte i enkelte tilfælde, at nogle mennesker fik vejrtrækningsproblemer. En pressemeddelelse kan fås på forlangen. Det skal understreges, at det ikke var nogle af vore produkter der blev brugt, men et lignende, ikke nano produkt.

Der er altså ikke påvist skadepåvirkninger på mennesker ved brug af Nano-produkter. Jeg bruger dem selv på mit badeværelse samt på bilruden, og er megetr tilfreds med resultatet.

Stil endelig flere spørgsmål, hvis der er noget der yderligere skal uddybes.

M.v.h.

Soelberg

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Jun 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 22:48

Med venlig hilsen
Bjarke

Tilmeldt 27. Mar 05
Skrevet kl. 20:08
Hejsa,

Der er ingen rabat, da der ligger store besparelsen i form for sparet tid på rengøring, fjernelse af kalk fra brucenichen m.m. Derudover er der besparelser på rengøringsprodukter. Dette er meget mere værd end et par sølle procenter i rabat.

men kig forbi, eller ring så skal jeg fortælle meget mere om de spændende produkter.

Hilsen

Soelberg

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 21:06
Dato: 7/23/2006 11:19:49 PM Forfatter:soelberg

Så er jeg tilbage med et nyt godt tilbud.

Hehe - der er da ikke så meget tilbud i at tilbyde ting til listeprisen

mvh Carsten
Tilmeldt 27. Mar 05
Skrevet kl. 22:53

Naturligvis kan der komme specialpris hvis der kommer lidt mængde på.....

Men jeg kan allerede nu afsløre, at jeg formentligt får fingrene i en masser DVD''er (tomme) til en god pris, og min leverandør har også allerede nu afsløret overfor mig, at der skulle komme en røvfuld fladskærme til uhørte billige penge 32 - 50". (Kendt Tysk fabrikat). Men jeg ved ikke mere end jeg har røbet nu. Jeg ser selv frem til at få yderligere at vide.

Vores intresse er at sælge større mængder til yderst rimelige penge, så er det sjovt.

For nylig solgte jeg 1000 DVD film og igår 529 t-shirts. Små avancer, men mængden giver alligevel gode penge.

Hvis der er nogen er er interesseret i at få mails når jeg får de nye varer, så send lige jeres mailadresser.

Hilsen

Soelberg

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)