Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google qualified company

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

> hvorfor folk siger som de ikke gør! (hvorfor siger man tryghed men lever ikke selv op til det)

Hvis du vælger at evealuere din skomager ud fra hvordan hans børns fodtøj ser ud, så får du aldrig fat i den bedste skomager!

De så absolut dygtigste søgemaskineeksperter jeg kender i verden har stort set alle en ting til fælles: Deres websites er ikke specielt imponerende og ingen af dem ranker på "SEO" ord (eller kun meget lidt). Det kan du så tro på eller lade være, men faktum er, at hvis du anlægger den form for selvretfærdigheds-kritik i din evaluering som du gør, så bliver du muligvis selv tilfredstillet, men du finder ganske enkelt ikke den bedste leverandør.

Men det finder du nok ud af med tiden ... :)

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

omar:

anyway besvarelserne er i mine øjne en smule afledende fra spørgsmålet, for jeg kan ikke lade være med at spørge mig selv om hvorfor man så i det hele taget promoverer sig med at være google qualified company/individual, for så samtidig ikke at mene at verificeringen er vigtig og for derefter at sammenligne det med konservatorium grej! jeg må indrømme at jeg er et mega spørgsmåls tegn, og gad vide om der nu er nogen der vil besvare mig eller om tråden kommer til at dø hen. 

 

Hej Omar

Jeg synes, at det er et rimeligt spørgsmål du stiller. Jeg kan ikke tale for andre, kun for os selv. Om jeg ønsker at iMARKETING bliver et Google Qualified Company er et rent prioriteringsspørgsmål.

Hvis vi KUN arbejdede med AdWords annoncer, så ville jeg nok prioritere dette højere end jeg gør lige nu.

Jeg får det meste af min viden fra andre end Google af flere årsager:

  • Jeg repræsenterer vores kunders behov - Google repræsenterer sine egne behov.
  • Jeg finder de bedste eksperters viden særdeles interessant og har indtil nu læst over 2.000 A4 sider om AdWords siden 2002 - Googles information føler jeg er tør, noget jeg personligt ikke orker at terpe.
  • Når pipeline er fyldt og der ikke er timer nok i døgnet, skal jeg så afvise kunderne, fordi jeg skal bruge x antal timer på at læse op på alle mulige ligegyldige hjørner af AdWords systemet som jeg ved, at jeg aldrig kommer til at bruge af den simple grund, at det ikke er effektivt?

Ville du, under de omstændigheder ikke gøre det samme?

Så jeg afviser ikke, at en dag, når jeg ikke har andet at lave Indifferent, at jeg går i "Terpe Mode"; men det er ikke noget, jeg har lyst til som tingene er lige nu.

Og så meget betyder det vidst ikke om man er Google Qualified, for selv om vores kunde ikke må stå frem med det, så er jeg overbevist om at vi netop fik denne kunde på Googles anbefaling Smile

Venlig hilsen,

Christian

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

super besvarelser.

som sagt, som sagt og som sagt.. denne tråd er ikke for at bagvaske, hænge nogen ud eller på anden måde skabe skepsis om a-better-traffic eller andre.

og ja den er måske bare for min egen nysgerrigheds skyld.

jeg har fået en mail fra a-bette... og de gav mig et super svar: det er for at beholde folk på hjemmesiden ,så man ikke linker dem væk!

jamen det er da et tilfredsstillende og velargumenteret svar for mig. specielt fordi det hænger i tråd med seo eksperternes råd (hihi)

skomagerens børns sko, virkede ikke helt på mig i denne sammenhæng. da jeg helt sikkert har bidt mærke i at top placeringer har en stor rolle hos mange, måske ikke alle, men mange seo gutter. det må da også være rart at kunne fremvise ens evner på eget stof, det skaber jo tillid, altså hvis skomageren går i egne produkter, det er da noget der virker på sølle mig.

jeg vil da også sige at jeg ikke vurderer min leverandørs evner udfra om google linket som de fleste ikke engang ved skal være et link, virker! jeg har som nævnt givet udtryk for min tillid til a-bette.... og conce.... osv...

og vil endnu engang for bevarelse af trådens renhed, hvis jeg kan udtrykke mig sådan, sige at jeg er af den overbevisning at samtlige nævnte seo folk, er i toppen af hvad jeg kender til, og flere af dem står på min ønskeliste hihi.

men nu skal jeg til strategen i næste uge og høre hvad de kan tilbyde mig! og ja så må den, udfra min fattige vurdering om bedst, vinde (strategens link virker heller ikke lol)

hav en god aften og en lækker søndag forhåbentligt med lidt sol/grill ;-) 

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle af de absolut dygtigste søgemaskineeksperter jeg kender i verden, som min medvært på Strikepont David Naylor, englænderen Jason Duke, eller amerikanere som Greg Boser, Daron Babin eller Oilman - eller undertegnede, for den sags skyld, har ikke specielt fantastiske websites og ranker heller ikke på ret mange SEO-ord.

Og jeg tror godt jeg kan få tilslutning fra alle der ved noget om SEO til, at de andre jeg nævner ovenfor, er blat den ypperste elite indenfor SEO.

Det kan du så mene om hvad du vil, og man kunne sagtens )igen, igen) tage en længere strategisk diskussion om hvorfor det er en god eller dårlig ide  - jeg forholder mig blot til hvordan det rent faktisk er :)

Og faktum er, at hvis du vil have fat i verdens bedste SEO'er så kan du ikke blot bruge SEO-søgninger som evaluering. Like it or not  :)

 

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

nicolas.. super med et link. men du får det til at se ud som om at jeg mistænker jer og andre for noget skummelt. og det har jeg nu forsøgt flere gange at gøre klart..  jeg prøver engang til.. a-better-traffic er dygtige og jeg har lige været til et møde med jesper, som vendte op og ned på min verden på godt og ondt, men han har sku fat i den lange ende. og hvis folk ikke tror mig jamen så søg på adwords. pop så har du a-better-traffic som adwords eksperter. om linket virker eller ej hihi. tråden har udviklet sig en smule og det jeg søgte var bare at forstå hvorfor noget, som jeg troede var vigtigt ikke blev brugt.

og jeg lover dig at jeres besvarelse var en ahhaaa oplevelse med et lille smil på munden for den skulle jeg da selv have regnet ud hihi.

suma sumarum: trådens besvarelser efterladte et vacum som provokerede mig lidt, for jeg havde i virkeligheden forventet at høre det som du skrev i mailen til mig, det hele gjorde mig så bare lidt mere nysgerrig.

hav en god aften..  ;-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

skomagerens børns sko, virkede ikke helt på mig i denne sammenhæng. da jeg helt sikkert har bidt mærke i at top placeringer har en stor rolle hos mange, måske ikke alle, men mange seo gutter. det må da også være rart at kunne fremvise ens evner på eget stof, det skaber jo tillid, altså hvis skomageren går i egne produkter, det er da noget der virker på sølle mig.

 

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er der jo heller ingen der siger at "Google Qualified" er kvalitetsstemplingen over dem alle. Så vidt jeg kan se er deMib ikke google qualified (ret mig hvis jeg tager fejl), og han er da blevet udnævnt til verdens bedste SEO ekspert af google selv.

"Google Qualified" er måske en rettesnor, men jeg vil vove at påstå at over en påskeferie med en god kande kaffe kunne jeg også blive google qualified hvis jeg gad smide de flere tusing kroner efter det, som det koster.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare lige for at slå en ting fast: Google Qualified ... har ene og alene med AdWords at gøre. Det har intet med SEO at gøre

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

gweb:

......og han er da blevet udnævnt til verdens bedste SEO ekspert af google selv.

Det er det her, der gør det værd at lave sjov engang imellem. Mikkel laver en joke med SearchWiki: http://www.demib.dk/google-godkendt-seo-2-911.html - og den bliver "købt".

Det minder mig om forrige år, da jeg som aprilsnar skrev, at hende den svenske blonde blogger købte vores blog. Den forfulgte mig i et par måneder, hvor folk faktisk troede, at det var sandt.

10 pluspoint til Mikkel for at få nogen til at hoppe på den joke Big Smile

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)