Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hader du mødebooking, telefonsalg og newbizz - Så hjælp mig med at blive bedre så skal jeg gøre dig bedre til det opsøgende arbejde

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 20. Oct 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :



Hej Amino/Aminoline,

Først tusind tak fordi du vil bruge din tid på at hjælpe os videre med vores drøm.
(Du må som tak for hjælpen frit vælge et af vores værktøjer)


Vi har, synes vi selv, verdens bedste produkter til iværksættere der ikke kan komme
ud over kanten.
- Vi kan simpelthen fjerne de barriære/ubehag de fleste oplever ved det opsøgende salg.
  (Mødebooking, Telefonsalg, Newbizz etc.)

Vi har lavet en version 2 af vores hjemmeside og vil gerne have konstruktive tæsk
- Vi vil så gerne kommunikere vore produkter bedst muligt og til den helt rigtige pris.


Gør os lykkelige og giv os konstruktive tæskl ;-)

http://www.solidfoundation.dk/iverksetter

Er det forståeligt hvad det er vi kan hjælpe med?
Giver produkt beskrivelserne mening?
Hvis der mangler noget hvad er det så du savner før du siger  'Ja tak, den køber jeg?'
Er prisen iorden set i forhold til den værdi vi tilbyder?
- Men lyder henholdsvis de 1995,- og 4995,- af 'for meget', 'For lidt' eller 'lige tilpas'?
- Hvad vilville du give for sådan et værktøj (Hvis ikke lige det var fordi du nu får det som tak for hjælpen)


Er der andet du gerne vi lade os vide der kunne hjælpe disse værktøjer ud i verden?

Kender du til et andet forum
Eller dicideret enkelt personer eller virksomheder der burde vide at disse værktøjer findes?



Endnu endnu en gang tusind tak for din tid og din hjælp!


Må DINE forretninger blomstre og slå rod.


Martin Hansen Andersen
Certificeret TFT Terapeut, Coach & Foredragsholder

 
Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

En ting jeg umiddelbart hæfter mig ved, at mængden af sproglige og grammatiske fejl på siden. Jeg ved ikke, om det er live-siden jeg kigger på, men i givet fald, så synes jeg, at du/I skal få gennemrettet siden hurtigst muligt.

Sig til, hvis jeg kan hjælpe :-)

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra Bangkok
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot og overskuelig hjemmeside.

Du kommer godt ud med dit budskab og det er let forståeligt. 

 

Det eneste jeg savner er en "tilbage til forsiden knap" når jeg f.eks går ind og læser om jeres Telefonsalgs værktøj og gerne vil tilbage så jeg kan vælge en af jeres andre værktøjer skal jeg flyttet musen HEEEELT op på tilbage knappen ;)

 

Kim

Fra Herlev
Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 47
Fra  StudioOne Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Har lige kigget kort på Jeres site.

Det der springer mig mest i øjenene er grammatikken.

Forsiden = 2 fejl. Mødebooking = 7 fejl

Har ikke kigget på de andre sider endnu.

Jeg vil gerne gå dit site igennem for grammatik. og prøve et produkt.  Det lyder som en sjov bytter. Spændende  :-)

Send mig en mail, hvis du er interesseret.

info (at) studioone.dk

 

Fra København
Tilmeldt 20. Oct 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Tak for dit indSPRAK - det sad ;-)

Jeg ved jeg er en høvl til at stave og gramatik - så den ER sendt i korrektur.
Så det kommer der styr på ASAP - Heldigvis :-)


Endnu engang tak

Allervenligst
Martin

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin!

1) Der mangler et billede på jeres server, http://www.solidfoundation.dk/iverksetter/blank.gif , så der kommer en masse røde krydser frem på min skærm = jeg er ude allerede!

2) Sprogfejl og grammatikfejl rundt omkring skal rettes.. der en del! :) Helt konkret er der er mange ord der mangler et -r til sidst, eller et -re, plus nogen stavefejl rundt omkring - og kommaer! :) 

3) Jeg opdagede først at det var mental-værktøjer efter at have klikket ind på ex. mødebooking.. Jeg skippede ubevidst den tekst der er mellem logoet og produkterne... fordi teksten er så meget mindre. Så måske ville det være godt at pensle det lidt mere ud nede ved produkterne, at her er tale om værktøjer, og ikke ydelser I foretager for virksomheder. Det troede jeg nemlig at det var først :-)!

Prismæssigt: Puh, den er svær.. Jeg synes godt nok lige at 4995 er heftigt!! FOR heftigt.. Især fordi det er et værktøj, som ikke kræver nogen involvering fra jeres side af.. Det er jo en helt ny computer, eller et par års hosting for samme udgift :) 1995 er mere rimeligt.. men jeg ville ikke købe p.t. fordi jeg stopper her --> Salgsbarrierer: Man skal ringe til jer for at få en prøvetur.. det ville afholde mig fra at prøve det af. Det skal være så nemt som overhovedet muligt... jeg vil faktisk slet ikke ind og registrere mig eller noget, men bare kunne høre en mp3-fil eller lignende direkte.. så tror jeg, at I kunne øge konverteringen meget.

Derudover, så er det uklart hvem man skal kontakte for at købe produktet.. der kommer tre mailadresser op :).. Endnu en barriere.. lille, men den er der!

Held og lykke!

Med venlig hilsen
Christian

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det var sgu så lidt, du :-)

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)