Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig hjemmeside!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en mindre virksomhed som gerne vil have en ny hjemmeside.

Jeg har ikke noget specielt krav til at det skal være en etableret virksomhed. Det kan også være en person med en god idé, som vedkommende gerne vil have realiseret.

Jeg kan tilbyde:

- En komplet hjemmeside med alt hvad det indebærer

- CMS til vedligeholdelse og opdatering af siden

Baggrunden for mit tilbud er at jeg står foran at skulle lave min hovedopgave som multimediedesigner. Her vil jeg lave et CMS og søger derfor en case fra virkeligheden, som jeg kan afprøve mit system på.

Jeg tilbyder løsningen til en billig pris (Er til forhandling) og forventer til gengæld lidt respons undervejs, som jeg kan bruge til min opgave :)

Hvis du er interesseret eller har spørgsmål, kan du smide en besked her i tråden eller en mail på: henrik.bak@hotmail.com

På forhånd tak
Henrik

Tilmeldt 25. Aug 06
Indlæg ialt: 17
Fra  Antik & Kunst Skrevet kl. 00:48

- jeg har en hjemmeside som kunne trænge til en opfriskning - men nu ved jeg jo ikke hvad du mener er en billig pris

mvh.

www.technical-antique.dk

e.m.jørgensen

Tilmeldt 3. Dec 07
Skrevet kl. 12:18

Jeg skriver lige for at sige at tilbuddet stadig står ved magt!

Jeg havde et par tilbud på hånden, men det blev desværre ikke til noget alligevel.

Så hvis du står og mangler en hjemmeside og du gerne selv vil have mulighed for at vedligeholde og opdatere den, så skriv her i tråden eller send mig en mail. Så kan vi tage en snak om det.

VH
Henrik

Tilmeldt 30. May 07
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 12:26

Hej Henrik

Jeg kunne være interesseret, men jeg vil gerne vide lidt mere om betingelserne først.

Hilsen

André

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 12:27

Henbak:

Jeg skriver lige for at sige at tilbuddet stadig står ved magt!

Jeg havde et par tilbud på hånden, men det blev desværre ikke til noget alligevel.

Så hvis du står og mangler en hjemmeside og du gerne selv vil have mulighed for at vedligeholde og opdatere den, så skriv her i tråden eller send mig en mail. Så kan vi tage en snak om det.

VH
Henrik

Billigt er et vidt begreb, hvis du vil have noget at lave så kom med nogen priser på dit arbejde.

Mvh

Tilmeldt 3. Dec 07
Skrevet kl. 12:43

Det kan du have ret i :)

Jeg forestiller mig et par tusinde kroner for en komplet hjemmeside med CMS.

Jeg er som sagt klar til at forhandle da det er jo er et studieprojekt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)