Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ungarbejder søges - Randers SV

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ungarbejder til online tøjvirksomhed søges!

Da vi er i hurtig vækst, søger vi en ny ungarbejder til 6-10 timer om ugen.

Trendlovers.dk er en online virksomhed med salg af tøj til unge mænd i alderen 15-25 år. Der sælges kun tøj og acessories fra førende mærker, bl.a. Levis, Junk de Luxe, Reebok, F by Friis, Fiveunits og Konrad.

Som ungarbejder hos Trendlovers.dk får du til opgave at pakke og håndtere forsendelser samt andet forfaldende arbejde. Du vil indgå i et team sammen med to unge fuldtidsarbejdere.

Dine opgaver:

- Pakke forsendelser

- Lettere rengøring

- Løbende trimme og strukturere lageret

Dine egenskaber:

- Udadvendt, imødekommende og systematisk

- Interesse for modetøj

- Frisk og præsentabel

- Du er mellem 15-17 år

Vi tilbyder:

- Et spændende job med ansvar i en ung virksomhed i vækst

- Indsigt i at drive internetforretning

- Løn efter kvalifikationer

- Arbejdstid 6-10 timer ugentligt fordelt på 2-3 dage, der passer dig bedst, evt. efter skole.

Ansøgningsfrist d. 1. maj 2009.

Ansøgning sendes til info snabela trendlovers.dk eller med brev til Trendlovers ApS, Messingvej 58B, 8940 Randers SV, Att. Rasmus Poulsen. For yderligere information kontakt os på telefon 86 42 20 00.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 18:59

Hej Rasmus

Jeg ved godt det er længe siden du skrev denne tråd.

Men til næste gang, eller hvis i endnu ikke har fundet den ungarbejder i søger, er i velkommen til at slå jobbet op på www.studieogelevjob.dk (gratis jobsite hvor studerende og virksomheder mødes).

Fra Randers C
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:38

Hej mit navn er Majken Hansen

Jeg er hjemmegåene lige for tiden, fordi jeg ikke er kommet i gang med noget i nu. Jeg er næsten lige flyttet til randers, men boede her fra da jeg var 1 - 7 år

Jeg har været i praktik i Matas i 3 måneder i 2009 og de var glade for min hjælp.

Jeg kan rigtig godt tænke mig at arbejde inde for tøjbrancen (har selv en drøm engang om at eje min egen tøjforretning)

Mvh Majken Hansen

Tilmeldt 18. Aug 11
Skrevet kl. 17:07

Mangler i stadig en?:-)

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 17:12

Hej Emilie, det er en gammel tråd, der er flere år gammel. Så du skal nok ikke forvente et svar.

Vh

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 10. Dec 13
Skrevet kl. 18:07

Hej jeg hedder sarah 

email: schjodte@hotmail.com

Jeg er en frisk pige på 15 år. Jeg har nu mulighed for at komme ud på arbejdsmarkedet og tjene mine egne penge og min lyst til at afprøve de job muligheder der er som ung arbejder.

Jeg kan se at jeres stillings opslag er et gammelt opslag, men jeg prøver lykken hos jer, i håb om at i har så travlt her op til jul og dagene derefter at i kunne bruge mig, i en stilling som lidt af en blæksprutte.

Jeg er vild med det nyeste nye tøj til både herre og damer, jeg elsker at sammensætte tøj og accessories, så looket bliver det helt rigtige. 

Jeg er en udadvendt, glad og ihærdig pige på 14 år- fylder 15 d. 21. november.

Jeg har overblik over de ting jeg laver og har orden i tingene, hvilket gør at jeg nemt kan følge op på mine opgaver og færdiggøre dem.

Jeg er ansvarsfuld og kan tage beslutninger på egen hånd.

Jeg er en teamplayer, men kan også arbejde selvstændigt.

Jeg har pligter hjemme, så det er ikke uvant for mig at arbejde og hjælpe til.

Jeg er god til stresset situationer og er god til at holde hovedet koldt.

I min fritid er jeg en aktiv pige, da jeg spiller fodbold 2 gange om ugen, ellers plejer jeg mine veninder og familie. Passer min skolegang.

Aht timer vil jeg kunne arbejde i det omfang at jeg også får passet mine lektier. Jeg har intet problem med at arbejde weekend, hvis i har brug for det.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)