Vi er en gruppe engelskstuderende fra RUC der har kastet os ud i et lille iværksætter-eventyr, og tilbyder hermed vores services til de kære brugere på Amino. Vi er gode til sprog og kan arbejde billigt, og vores faste priser har vist sig at være en succes. I stedet for en timeløn er vores priser baseret på antallet af ord, så jeres virksomhed får ingen ubehagelige overraskelser.
Normalprisen er 75 øre pr. ord. En A4-side (400 ord) koster altså kun 300 kr. + moms
Enhver internet-butik kan gøres international i et snuptag, så tøv ikke med at kontakte os hvis du skal bruge en engelsk tekst.
Vi giver aminorabat på 10%, bare vi har tid nok til at lave oversættelsen (f.eks. en uge eller to, afhængigt af mængden). I tilfælde af hasteopgaver er det normalprisen der er gældende.
Du skriver bare når du er klar med teksten der skal oversættes, så kigger vi på det!
Jeg vil også kontakte jer om 1 - 3 uger. Jeg arbejder i øjeblikket på at lave om mit betalingssystem således, at kunder selve de små vil have det nemmere ved at modtage kortbetalinger. Vha. systemet vil det også blive nemmere for mit firma samt mine partnere at udvide forretninger i udlandet.
Jeg håber, at I i første omgang vil tage ca. 2000 kr. for at oversætte min hjemmeside (20 - 25 A4-sider) til engelsk. Jeg vil betale det fulde beløb (evt. plus bonus), når jeg har råd til det. Jeg må ellers betale 400 kr. p. måned i en længere periode.
Vi er selvfølgelig altid interesseret i nye kunder, men det skal også være til en rimelig timeløn. 20-25 sider af teknisk karakter som f.eks. din side kan tage op til 50 timer (baseret på 400 ord pr. side). Hvis det skal gøres for 2000 kr betyder det at oversætteren og korrekturlæseren kommer til at arbejde for 40 kr. i timen! Det er jo tydeligvis ikke holdbart.
Men hvis du har hele din hjemmeside i et word-dokument kan vi lave en ordoptælling og få bedre styr på hvor meget tekst det drejer sig om. Du kan sende det til info@sprogligestuderende.dk og vi vil kigge på det.
Mht betalingen er det ikke særlig betryggende at beløbet bliver betalt når du har råd til det. Den længste kredittid vi tilbyder er 30 dage, og medmindre der er en god forklaring på forsinkelsen sendes regningen til inkasso. Så hellere vente med oversættelsen til du har råd til det.
Jeg vil sende min hjemmeside i et Word-dokument til jer om 1 - 3 uger. Jeg har ikke råd til det i øjeblikket, men jeg vil gerne have den oversat og korrekturlæst, fordi den vil give et godt indtryk på kunder, partnere og læsere.
Er det muligt for mig at betale jeres serviceydelse i en periode på et år?
Dato: 7/23/2006 7:42:42 PM Forfatter: Thanh Jeg vil sende min hjemmeside i et Word-dokument til jer om 1 - 3 uger. Jeg har ikke råd til det i øjeblikket, men jeg vil gerne have den oversat og korrekturlæst, fordi den vil give et godt indtryk på kunder, partnere og læsere.
Er det muligt for mig at betale jeres serviceydelse i en periode på et år?
En kredit på 12 måneder er ca. 11 måneder for meget, vi må i stedet henvise til dit pengeinstitut. Hvis du ikke har mulighed for at betale inden for 30 dage må du finde en anden leverandør.