Jeg overvejer at benytte Joomla 1.5 på den ene af mine webservere. Bare almindelig basis setup med Joomla 1.5 på et site, som ikke er "default website".
|
Det kan ikke anbefales - det afvikles bedre under linux.
Jeg overvejer at benytte Joomla 1.5 på den ene af mine webservere. Bare almindelig basis setup med Joomla 1.5 på et site, som ikke er "default website".
|
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Det kan ikke anbefales - det afvikles bedre under linux. |
Tak for din besked. Vil det ikke fungere, eller er performance bare bedre under Linux? |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Find mig på LinkedIn
Du vil med en hel række af udvidelser få problemer på IIS og alle SEF udvidelser er f.eks. skrevet til brug under Apache på linux. Så generelt set så er det lidt af en dødssejler hvis du spørger mig (og der er jo nok ingen her omkring der arbejder mere med det end mig :P) |
Hmm.. Jeg er ret lun på Joomla, men jeg er meget lidt lun på Linux |
Find mig på LinkedIn
Jeg vil også sige at Joomla kører bedst under LAMP (Linux Apache MySql PHP). Hvis du hoster selv, vil det være en god ting at sætte sig ind i, ellers kan du jo købe hosten "ude i byen". Mvh |
Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk
Jeg hoster det selv Tak for tippet, |
Find mig på LinkedIn
Jeg har nogle kunder som bruger IIS til at afvikle Joomla fra. Det kører, men heller ikke mere. Installation af extentions, opdateringer, generel afvikling blot lidt ud over standarden etc. er et helvede. Don't do it ! |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Got it |
Find mig på LinkedIn